Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم‎، در پی نفوذ یک شرکت صهیونیستی به نرم‌افزار پیام‌رسان واتس‌اپ، سازمان عفو بین‌الملل خواستار محاکمه وزارت جنگ این رژیم شد. عفو بین‌الملل اعلام کرد گروه «NSO» که مقر آن در فلسطین اشغالی قرار دارد پیام‌رسان واتس‌اپ را هک کرده و گروه‌های حقوق بشری را هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال، شرکت فیس‌بوک نیز اعلام کرده بود یک شرکت صهیونیستی با ایجاد حساب‌های کاربری جعلی تلاش کرده بود انتخابات برخی کشور‌های آفریقایی از جمله تونس را تحت تاثیر قرار دهد.

شرکت واتس‌اپ اعلام کرد هکر‌ها با استفاده از خلل موجود در این اپلیکیشن، برنامه‌هایی برای زیر نظر گرفتن تلفن‌های همراه و دیگر تجهیزات الکترونیکی نصب کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان ملل شبکه های اجتماعی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۴۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارمنستان خواستار اجتناب از تشدید تنش‌ در منطقه شد

وزارت امور خارجه ارمنستان با توجه به پاسخ ایران به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی، در پیامی تاکید کرد که باید از رویارویی بیشتر اجتناب کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه ارمنستان روز یکشنبه و در پیامی در شبکه ایکس نوشت: «تشدید تنش‌ها در خاورمیانه باعث نگرانی شدید است، ما اصرار داریم که گفت‌وگو را در اولویت قرار دهیم. باید از رویارویی بیشتر اجتناب کرد».

شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی اطلاعیه ای اعلام کرد که در پاسخ به جنایت های و اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به ویژه حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اهدافی را در سرزمین های اشغالی مورد حملات موشکی و پهپادی قرار داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت های هواپیمایی بین المللی حاضر نیستند به تل آویو برگردند
  • بریتانیا خواستار واکنش عاقلانه اسرائیل شد
  • سفیر ایران به وزارت خارجه فرانسه دعوت شد
  • ارمنستان خواستار اجتناب از تشدید تنش‌ در منطقه شد
  • بیانیه حزب‌الله در واکنش به عملیات ایران علیه اسرائیل
  • بیانیه گروه ۷ درباره پاسخ ایران به جنایات رژیم صهیونیستی
  • واتس‌اپ سن استفاده را به 13 سال کاهش داد
  • واکنش امارات به حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • در صورت پاسخ رژیم صهیونیستی، خروج از پیمان NPT را در دستور کار مجلس قرار می‌دهیم
  • چین هم خواستار خویشتن‌داری شد