Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:36:21 GMT

واکنش شدیداللحن مقاومت فلسطین به موضع‌گیری جنجالی علاوی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۴۴۷۴

واکنش شدیداللحن مقاومت فلسطین به موضع‌گیری جنجالی علاوی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النهرین، گروههای مقاومت فلسطین به شدت از موضع گیری ایاد علاوی رئیس ائتلاف الوطنیه عراق در همسویی با آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه غزه ابزار انزجار کردند.

در بیانیه این گروه‌ها آمده است: موضع گیری علاوی همسو با مواضع کذب صهیونیستی-آمریکایی و در راستای کسب منافع شخصی و به زیان ملت فلسطین در غزه و روابط آن با کشورهای عربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ضمن ابراز شگفتی از این موضع گیری، از عراق می‌خواهیم که اقدامات حقوقی و قانونی لازم برای مقابله با این درازدستی و افترا به فلسطین و امنیت و مقاومت شریف آن ضد رژیم صهیونیستی را به عمل آورد.

شایان ذکر است علاوی گفته بود: موساد اسرائیل تصاویری از موشک‌های بالستیک در غزه و سوریه و شهر بصره در جنوب عراق که به سوی کشورهای خلیج فارس نشانه گرفته شده اند، به آمریکا داده است.

کد خبر 4618947

منبع: مهر

کلیدواژه: ایاد علاوی عراق مقاومت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، مبارزان مقاومت اسلامی، تجهیزات جاسوسی پایگاه راداری رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا را با سلاح مناسب هدف قرارداده و منهدم کرده است.

حزب الله لبنان پیش از این در چهار بیانیه جداگانه از حمله موشکی و توپخانه ای به مواضع و نظامیان و تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه های «بیاض بلیدا»، «رویسات العلم» و «الراهب» خبر داده بود.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

خبرگزاری رویترز پیشتر در گزارشی به وضعیت ساکنان مناطق شمالی اراضی فلسطین اشغالی پرداخت و گزارش داد که از اکتبر گذشته تاکنون حدود ۶۰ هزار صهیونیست ساکنان این مناطق از بیم حملات حزب‌الله لبنان آواره شدند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم از رویارویی جدی با آنان هراس دارد.

رویترز در این گزارش اعلام کرد: از زمانی که شبه‌نظامیان قدرتمند حزب الله لبنان یک روز پس از حمله شوک آور (طوفان الاقصی) هفتم اکتبر حماس (جنبش مقاومت اسلامی) مناطق شمالی اسرائیل (اراضی فلسطین اشغالی) را هدف آتش خود قرار دادند، تاکنون حدود ۶۰ هزار اسرائیلی در این مناطق آواره شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» رژیم اسرائیل
  • ادامه حملات حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی
  • واکنش مقاومت فلسطین به وتوی آمریکا به قطعنامه تاسیس فلسطین
  • حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی
  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • مقاومت طرح «خاورمیانه جدید» آمریکا را ازبین برد
  • ۲ عملیات جدید حزب‌الله/ حمله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل
  • نعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید