Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@13:29:12 GMT

اسامی محورهای مسدود شریانی و وضعیت ترافیکی محورهای شمالی

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۴۴۷۸

اسامی محورهای مسدود شریانی و وضعیت ترافیکی محورهای شمالی

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور اسامی محورهای مسدود شریانی و آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمالی کشور را تشریح کرد.

علی‌اکبر آشوری در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد جدیدترین وضعیت محورهای جاده‌ای مسدود کشور، اظهار کرد: در حال حاضر محورهای مسدود شریانی شامل محور پلدختر – کوهدشت، پلدختر – دره‌شهر، محور قدیم پلدختر – خرم‌آباد و محور شهداد – نهبندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در خصوص جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمالی کشور، بیان کرد: شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه رشت – قزوین (رفت و برگشت) هستیم و هیچگونه مداخلات جوی در این محورها وجود ندارد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور در مورد آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز، خاطرنشان کرد: شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج و در محدوده‌های ساسانی و امامزاده طاهر هستیم.

آشوری همچنین در مورد کمربندی دهلران که دارای محدودیت تردد با تغییر مسیر جزئی است، گفت: کمربندی دهلران مسدود است و تردد از داخل شهر دهلران انجام می‌شود.

وی با اشاره به محورهای دارای انسداد فصلی، اعلام کرد: محور شمشک – دیزین، گنجنامه – تویسرکان، سروآباد – پاوه، وازک – بلده و محور اولنگ – شاهرود به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمربندی محورهای مسدود وضعیت ترافیکی و جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ عباسی با گرامیداشت روز ارتش و با توجه به برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در این روز گفت: محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان بیرجند به شرح ذیل اعمال خواهد شد.

از ساعت ۲۰ سه شنبه ۲۸ فروردین، بلوار شهید صیاد شیرازی حدفاصل تقاطع بلوار امام رضا (ع) تا تقاطع شهید قرنی در هر دولاین مسدود و تردد وسایل نقلیه ممنوع خواهد بود.

از ساعت ۷ صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین تردد وسایل نقلیه در بلوار شهید صیاد شیرازی از تقاطع پاسداران تا بلوار امام رضا (ع) در هر دولاین ممنوع خواهد بود.

همچنین خیابان شهید قرنی از بلوار شهید ناصری تا سه راهی ۱۷ شهریور مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان افزود: شهروندان در مرکز استان در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از معابر جایگزین برای تردد استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • ◄ محدودیت‌ های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند اعلام شد
  • محورهای مسدود هرمزگان اعلام شد؛ از سفرهای غیرضروری خودداری کنید
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در بیرجند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین / کدام محورهای مواصلاتی مسدود است؟
  • مسدود شدن دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب
  • یک میلیون وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی تردد کردند
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد
  • تردد بیش از یک میلیون وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی