Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@09:24:18 GMT

لایحه اخراج نظامیان تروریست آمریکایی از عراق بررسی می‌ شود

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۴۵۰۶

لایحه اخراج نظامیان تروریست آمریکایی از عراق بررسی می‌ شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق اعلام کرد که به زودی لایحه اخراج نظامیان آمریکایی از این کشور مطرح می‌شود.

«کریم علیوی» عضو این کمیسیون گفت که در جلسه روز شنبه آینده پارلمان عراق همه تجاوزاتی را که نیروهای نظامی آمریکا در عراق از زمان حضورشان به بهانه گروه تروریستی داعش مرتکب شده‌اند، بررسی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیوی گفت که پارلمان عراق همچنین تدابیر بازدارنده‌ای علیه نیروهای آمریکایی اتخاذ خواهد کرد تا حاکمیت این کشور حفظ شود.

وی اعلام کرد که کمیسیون امنیت و شماری از نمایندگان حاضر در ائتلافهای «الفتح و سائرون» قصد دارند لایحه اخراج نیروهای خارجی از عراق به ویژه تروریستهای آمریکایی را در روز شنبه مطرح کنند.

به گفته این نماینده عراقی، تلاش نمایندگان الفتح و سائرون بر این است که در همان جلسه مسئله تجاوزات آمریکا را نیز مورد بررسی قرار دهند.

علیوی پیش‌بینی کرد که احتمالا این لایحه (اخراج تروریستهای ارتش آمریکا) در جلسه روز شنبه تصویب شود؛ زیرا ائتلافهای الفتح و سائرون دارای اکثریت در پارلمان هستند و می‌توانند آن را به تصویب برسانند.

کد خبر 4618960

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا عراق نظامیان آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه

به گزراش «تابناک» به نقل از فارس، ستاد عملیات مشترک عراق امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد که نیروهای امنیتی و نظامی این کشور طی عملیات ویژه‌ای توانستند «سمیر خضر شریف النمراوی» مسئول عملیات انتقال تروریست‌ها و سلاح و مواد منفجره و مهمات میان عراق و سوریه را به هلاکت برسانند.

در این بیانیه آمده است: «النمراوی یکی از سران تروریستی است دستش به خون بسیاری از مردم بی گناه آلوده است».فرماندهی عملیات مشترک عراق هفته گذشته سومین مرحله از عملیات «وعد الحق» را به منظور تعقیب و پاکسازی بقایای گروه تروریستی «داعش» آغاز کرد.

دیگر خبرها

  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق/ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق؛ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • نامه بیش از ۲ هزار روانشناس به دبیرکل سازمان ملل برای اخراج رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین
  • رژیم صهیونیستی را از کمیسیون مقام زن اخراج کنید!
  • دو هزار روانشناس جهان جنایات اسرائیل را محکوم کردند