Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@03:53:36 GMT

بیش از 1100 نفر از مردم با استاندارکرمانشاه ملاقات کرده اند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۴۶۱۶

بیش از 1100 نفر از مردم با استاندارکرمانشاه ملاقات کرده اند

بیش از 1100 نفر از مردم با استاندارکرمانشاه ملاقات کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام راحل دستگاه های اجرایی رهبر فرزانه انقلاب نهاد ریاست جمهوری وزارت کشور 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاورد ملاقات ۲/۵ ساعته

ملاقات ۲/۵ ساعته ۳ هزار دانشجو با مقام معظم رهبری در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان حاوی نکات ارزشمندی برای جامعه دانشگاهی و تشکل‌های دانشجویی بود که بازخوانی آن خالی از لطف نیست.

به گزارش ایسنا، محمد کاظم انبارلویی در سرمقاله روزنامه رسالت نوشت:  امام خامنه‌ای ۵ وظیفه کلیدی برای جامعه دانشگاهی در شرایط کنونی برشمردند که با بازخوانی آن باید دید آیا نهاد علم و جامعه علمی ما در دانشگاه در این مسیر طی طریق می‌کند؟
۱- تربیت عالم ، تولیدعلم و جهت دادن به این دو ،
 وظیفه اصلی دانشگاه است.
۲- پیشنهاد جامعه دانشگاهی برای حل مشکلات ،
 باید واقع‌بینانه و پخته و در عین حال با یک پشتوانه عمیق فکری و نظری باشد.
۳- جامعه دانشگاهی باید نسبت به آینده کشور فعال و حساس باشد و یک منظومه کاری و ارزشی را تنظیم نماید.
۴- نظام و کشور و موقعیت آن را باید شناخت و به سمت فردای بهتر حرکت کرد.
۵- برای اداره کشور به شیوه اسلامی و ارائه الگویی برای مردم جهان، کار و تلاش صورت گیرد.
***
مخاطب رهبری در این ۵ وظیفه هم دانشجویان و هم اساتید و هم مجموعه دستگاه‌هایی است که متکفل نهاد علم در کشور است، می باشد.
اما امام خامنه‌ای برای تشکل‌های دانشجویی نیز ۴ وظیفه ویژه یادآور شدند که به عنوان پیشگامان عمل به این وظایف ، مخاطبان اصلی باید در صف اول قرار گیرند.
۱- تشکل‌های دانشجویی یک فرصت برای کشور است. اختلاف نظر بین تشکل‌ها اشکال ندارد اما در هیچ سطحی نباید به دعوا و گریبانگیری منجر شود.
۲- از دنباله‌روی غرب پرهیز کنید.
۳- به پیشرفت‌های کشور افتخار کنید. نگاه نقادانه خود را همراه نگاه سرافرازانه به پیشرفت‌های کشور دنبال کنید.
۴- تفکر انقلابی را با پشتوانه قوی فکری دنبال کنید.
***
با سقوط طاغوت در ایران، چهار حفره عمیق در سطوح حکمرانی در ایران پدید آمد حفره نظامی و امنیتی، حفره فرهنگی و اجتماعی ، حفره اقتصادی و حفره سیاسی ، نهاد علم باید این حفره ها را پر می‌کرد.
رشته‌های فنی و مهندسی و پزشکی نهاد علم در کشور به سرعت وارد کارزار شدند. برخی از حفره‌ها و به ویژه نظامی و امنیتی را پر کردند. امروز ایران پرقدرت‌ترین ارتش جهان در منطقه را دارد و پشت دروازه‌های ناتو در غرب آسیا به‌ویژه مرزهای سرزمین‌های اشغالی خیمه زده است.
در مورد پرکردن حفره فرهنگی و اجتماعی، حوزه‌های علمیه به کمک نهاد علم در دانشگاه آمد و فرهنگ انقلابی و اسلامی را تقویت کردند . این فرهنگ جنگ داخلی و ۸ سال دفاع مقدس و نیز سه نبرد نرم دشمن را به نفع ملت مغلوبه کرد.اما در حفره اقتصادی و حفره سیاسی، نهاد علم در دانشگاه‌ها کوتاهی‌هایی داشته که باید این قصور را جبران کند. بخشی از نهاد علم در حفره سیاسی به بیراهه رفت و حتی با دشمن در نبرد نرم همراهی کرد! امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای بارها جامعه دانشگاهی را مورد خطاب قرار دادند و نکات راهبردی برای پرکردن حفره‌های یاد شده ، در حکمرانی را یادآور شده‌اند. اگر به این نکات توجه می‌شد،کشور با شتاب بیشتر به سوی آرمان‌های انقلاب اسلامی جهش می‌کرد. وظایف و تکالیفی که رهبری در این نشست نورانی و صمیمانه یادآور شدند هرچند نکات جدیدی داشت اما در حقیقت بازخوانی و بازتولید اغلب مطالبی بود که در گذشته هم در جوامع دانشگاهی از سوی معظم‌له مطرح شده بود.اکنون که کشور به سمت پیشرفت و تعالی در حال جهش است باید نکات مطرح شده از سوی رهبری در این دیدار با انرژی مضاعفی عملیاتی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • دیدار امیر قلعه نویی با مونتلا در ترکیه + عکس
  • حل و فصل مشکلات در جلسات ملاقات مردمی
  • عکس| روایت نادرست از ملاقات علی دایی با شهرام شب‌پره
  • احداث ۱۱۰۰ مسکن شهری در دولت سیزدهم توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
  • شباهت باورنکردنی: ملاقات بلینگام با بدلش (عکس)
  • (عکس) روایت نادرست از ملاقات علی دایی با شهرام شب‌پره
  • رهاورد ملاقات ۲/۵ ساعته
  • ملاقات رهبر کره‌شمالی و مقام ارشد چین و گشایش «فصل جدید» روابط
  • وزیر با هدیه به اردوی تیم ملی فوتسال رفت (عکس)