Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@11:53:39 GMT

طرح سه شهید در یک قاب

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۴۸۱۷

طرح سه شهید در یک قاب

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اراک ؛به‌ منظور تجلیل از مقام شهدای مدافع حریم نظم و امنیت ایران اسلامی طرح سه شهید در یک قاب در کلانتری ‌های اراک اجرا می‌شود.

در این طرح تصاویر شهیدان اخیر شهرستان اراک شهید وحید رضا رسولی، شهید علی‌اکبر معصومی نژاد و شهید مرتضی کارچانی در طراحی بسیار زیبا و جدید در کلانتری ‌های شهرستان اراک نصب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است سروان وحید رضا رسولی جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان سیستان و بلوچستان، دوشنبه ۲۳ مردادماه سال ۹۶ در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خردادماه سال ۹۷ ستوان یکم مدافع وطن علی‌ اکبر معصومی نژاد از کارکنان انتظامی سیستان و بلوچستان و اهل شهرستان اراک در جریان مقابله مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ستوان یکم شهید مرتضی کارچانی متولد سال ۱۳۷۴ از شهر اراک است مهرماه سال ۹۷ در جریان درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر و کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و به هلاکت رساندن ۲ نفر از اشرار به درجه رفیع شهادت رسید.

استان مرکزی بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ت

تجلیل از مقام شهدای مدافع حریم نظم و امنیت ایران اسلامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی شهیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی

  روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی با حضور در منزل فرزند شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی که نقش مهمی در اتحاد شیعه و سنی و انتشار پیام نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در سیستان داشت، دیدار و گفتگو نمود.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: این شهيد والا مقام اولين كسی بود كه طرح عدم كفايت بنی صدر را امضا و مطرح کرد و به عنوان یکی از پیروان واقعی امام خمینی (ره) و به همراه یارانش چون شهید بهشتی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  که از دوران تحصیل در مشهد با او آشنا بود، خدمات قابل توجهی به منطقه و کشور ارائه کرد.

 شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی در منطقه، پایگاه مستحکمی برای مبارزین و کسانی که از سوی رژیم به این استان تبعید می‌شدند خصوصا مرحوم آیت الله طالقانی، حضرت آیت الله خزعلی عضو شورای نگهبان،  آیت الله صلواتی از مدرسان حوزه علمیه قم،  مرحوم حجت الاسلام و المسلمین ایزدی نجف‌آبادی امام جمعه نجف‌آباد و حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی از علمای رفسنجان بود. 
 
 آن شهید در جریان پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته انقلاب اسلامی و دادگاه انقلاب اسلامی کرد.  

 وی در سال ۱۳۵۹ به‌عنوان کاندیدای مجلس شورای اسلامی مطرح شد و به مجلس راه یافت و در سنگر مجلس یکی از چهره‌های صدیق و پیرو خط امام بود و در یکی از سخنرانی قبل از دستور مجلس ایشان در رابطه با توصیف امام راحل گفت: «وجود این رهبر عظیم‌الشأن معجزه تاریخ است». 

 شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی سرانجام در میدان مبارزه با خطوط انحرافی و ضدانقلاب در هفتم تیرماه سال ۶۰ به‌همراه شهید آیت الله بهشتی و بیش از هفتاد و دو تن از بهترین یاران امام و انقلاب اسلامی، در فاجعه جانسوز انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به‌دست یکی از منافقان به شهادت رسید و روح مطهرش در جوار کبریا به لقاء الله رسید، مزار شریفش در شهرستان زابل در جوار شهداء جنگ تحمیلی محل زیارت عاشقان و دلباختگان امام و انقلاب است.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان