Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@20:34:50 GMT

قلعه‌نویی: در حذفی دین‌مان را به هواداران ادا می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۴۸۴۱

قلعه‌نویی: در حذفی دین‌مان را به هواداران ادا می‌کنیم

سرمربی تیم سپاهان از مردم اصفهان بابت حمایت‌هایشان تشکر و ابراز امیدواری کرد مسیر روبه رشد تیمش تا فینال حذفی ادامه پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهانی‌ها شب گذشته امیدوار بودند که پارس جنوبی بتواند معجزه کند و در ورزشگاه خانگی خود پرسپولیس را شکست دهد اما این اتفاق نیفتاد و آنها به نایب قهرمانی اکتفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان دیشب استقلال خوزستان را شکست داد ولی این 3 امتیاز دردی از آنها برای قهرمانی دوا نکرد.


بعد از این بازی امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان به نشست خبری نرفت و میگوئل تکسیرا دستیارش صحبت‌هایی را انجام داد. حالا قلعه‌نویی در اظهارنظر کوتاهی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: از مردم اصفهان بابت حمایت‌هایشان در طول فصل گذشته تشکر می‌کنم. آنها تا همین شب گذشته در هر بازی جو فوق‌العاده‌ای راه انداختند و به تیم ما انرژی دادند. از تک تک شان ممنونم و امیدوارم در آینده بتوانیم شرایط بهتری را برایشان رقم بزنیم.


وی افزود: ما باید این مسیر و شادی را تا فینال جام حذفی امتداد بدهیم و دین‌مان را به این هواداران ادا کنیم. نهایت تلاشمان را می‌کنیم در دیدارهای بعدی هم موفق باشیم و هواداران را از عملکردمان راضی کنیم.

امیر قلعه نویی(سرمربی) فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیر قلعه نویی سرمربی فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در ترکیه به سر می‌برد، امشب(دوشنبه) به تماشای مسابقه آنالیا اسپور و گالاتاسرای پرداخت. مسابقه‌ای که غیر از قلعه‌نویی یک میهمان ویژه دیگر هم داشت.

وینچنزو مونتلا ستاره سابق و نامدار فوتبال ایتالیا که هدایت تیم ملی ترکیه را برعهده دارد در حاشیه حضور در بازی لیگ این کشور، با قلعه‌نویی سرمربی ایران ملاقات داشت.

در این دیدار موضوع برگزاری بازی دوستانه تیمهای ملی ایران و ترکیه پیشنهاد شد که این پیشنهاد با استقبال مونتلا روبه‌رو شد.

این مساله باید در نامه نگاری های بعدی میان فدراسیون های دو کشور مورد بررسی قرار بگیرد و باید دید چه زمانی ایران و ترکیه با هم دیدار دوستانه خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم
  • دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس)
  • ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)
  • عکس| قول و قرار قلعه نویی و مونتلا در ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با مونتلا/ استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران
  • دیدار امیر قلعه نویی با مونتلا در ترکیه + عکس
  • حضور مایلی کهن در دادگاه به خاطر قلعه‌نویی
  • سرنوشت قلعه‌نویی در انتظار مورایس؟