Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@21:46:52 GMT

قتل فجیع پدر و مادر شهید عیسی نجفی در بهشهر

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۴۹۴۸

قتل فجیع پدر و مادر شهید عیسی نجفی در بهشهر

به گزارش رکنا، طبق گفته های اورژانس بهشهر شاهرگ آنها (پدر و مادر شهید) زده شده است.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی خواست تا با قید فوریت نسبت به شناسایی، معرفی و مجازات عاملان این واقعه تاسف‌با" اقدام کنند.

 کشف جسد و قتل پیر مرد و پیرزن بهشهری درحال که آن دو پدر و مادر شهید عیسی نجفی بودند باعث شد تا تحقیقات ویژه پلیس و امنیتی آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه شامگاه دیروز با پیدا شدن اجساد در منزل مسکونی فاش شد و اجساد به پزشکی قانونی انتقال یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با تایید این خبر گفت : پس از وقوع این حادثه یک گروه از کارشناسان پزشکی قانونی برای پیگیری بیشتر به منطقه اعزام شدند تا موضوع را پیگیری و بررسی کنند.

عباسی گفت: جسد این زوج بهشهری به پزشکی قانونی ساری منتقل و علت مرگ آنان پس از آزمایش‌ها و کالبدشکافی متخصصان پزشکی قانونی استان اعلام خواهد شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: جزئیات بیشتر این حادثه به دلیل فرار قاتل یا قاتلین پس از دستگیری اعلام خواهد شد.

مختصری از زندگی نامه شهید محمدعلی عیسی نجفی

وی اول شهریور 1342 در متکازین بهشهر به دنیا آمد. تحصیلات خود را تا مقطع راهنمایی ادامه داد. پس از انقلاب اسلامی به خدمت لشکر 25 کربلا سپاه پاسداران درآمد و هنگام حمله رژیم بعث به خاک عزیز کشورمان به جبهه های دفاع حق علیه باطل شتافت.

شهید نجفی طی بمباران رژیم بعث در منطقه حلبچه در تاریخ 30 اسفند 1366 به درجه شهادت نائل شد و در تاریخ 6 فروردین 1367 در بهشت زهرای بهشهر به خاک سپرده شد.

تصویری از کوچه مزین به نام این شهید در روستای متکازین

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: سیده زهرا حسینی مادر شهید ابراهیم ملک محمدی پس از تحمل سال‌ها فراق دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
عسگری افزود: پاسدار وظیفه شهید ابراهیم ملک محمدی ۲ آذر ۱۳۴۵ در فرادنبه متولد شد.دوران کودکی، ابتدایی و راهنمایی در روستای قدیم فرادنبه گذراند.دانش آموز سال سوم رشته علوم تجربی بود که به جبهه اعزام شد و۲۵ اسفند ۱۳۶۶براثر اصابت ترکش به پا‌ها در عملیات والفجر ده در منطقه غرب استان کرمانشاه، استان سلیمانیه عراق، حوالی دربندیخان، ارتفاعات صعب العبور شاخ شاخ شمیران به شهادت رسید.
مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای شهر فرادنبه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد بیایند
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد به غزه بیایند
  • درخواست حماس برای اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی جهت شناسایی اجساد گورهای دسته‌جمعی
  • در هیچ کجای جهان فجیع‌تر از جنایات تل‌آویو در غزه سراغ نداریم
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران
  • اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید