Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان از توزیع ۱۵ هزار سبد غذایی بین مددجویان بهزیستی آذربایجان شرقی به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، «محسن ارشدزاده» با بیان این‌که اداره کل بهزیستی استان از اولین روزهای ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی‌هایی برای جامعه‌ هدف بهزیستی انجام داده است، اظهار کرد: سه برنامه‌ی اساسی توزیع سبد غذایی رمضان، برگزاری برنامه افطاری و جمع آوری زکات فطریه‌ی مردم در عید فطر و توزیع آن در بین مددجویان در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با بیان این‌که تامین و توزیع ۱۵ هزار سبد غذایی رمضان به مددجویان تحت پوشش بهزیستی توسط خیران و مؤسسات خیریه تقبل شده است، گفت: در حال حاضر خیران و مؤسسات خیریه مشغول توزیع سبد غذایی بین جامعه هدف بهزیستی هستند و مابقی آن نیز از طریق منابع بهزیستی به افراد نیازمند توزیع می‌شود. ارزش هر سبد غذایی رمضان به ازای هر خانوار حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است.

وی با بیان این‌که سفره‌های افطاری ماه مبارک رمضان برای مددجویان و معلولان در تمامی شهرستان‌ها پهن می‌شود، خاطرنشان کرد: در طول ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰۰ برنامه‌ی افطاری و ضیافت در سطح شهرستان‌ها اجرا می‌شود که تمامی هزینه‌های این افطاری‌ها توسط خیران متقبل شده است و این مراسم‌ها با شور و نشاط خاصی در فضای معنوی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی برگزار می‌شود.

ارشدزاده با بیان این‌که ریاست جمهوری در ابتدای ماه مبارک رمضان برای فرزندان بهزیستی و ایتام کمیته امداد میهمانی تدارک دیده بود، گفت: در این میهمانی با دستور رئیس جمهور مقرر شد سبد حمایتی از سوی دولت به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد پراخت شود که بلافاصله سبد حمایتی ماه مبارک رمضان به حساب مددجویان استان ما نیز واریز شد، ارزش این سبد غذایی برای خانواده‌ی یک نفری ۱۰۰ هزار تومان و برای خانواده‌ی پنج نفری نیز ۳۰۰ هزار تومان است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی ادامه داد: حدود ۷۶ هزار خانوار با جمعیت ۱۳۰ هزار نفری در استان از سبد حمایتی ریاست جمهوری به مناسبت ماه مبارک رمضان بهره‌مند شدند.

ارشدزاده با بیان این‌که برای جمع آوری زکات عید فطر نیز برنامه ریزی کرده‌ایم، افزود: دو روز قبل از عید فطر، صندوق‌های جمع آوری زکات در محل برگزاری نماز عید فطر، محوطه‌ مصلای تبریز، مجتمع‌های مسکونی، مؤسسات و مراکز تحت نظارت بهزیستی و در تمامی شهرستان‌ها مستقر می‌شوند.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان حضرت خدیجه س ماه مبارک رمضان خبرگزاری شبستان قرآن کریم قرآن پژوهشکده باقرالعلوم ع برجام اخبار رونق تولید سبد غذایی سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن غربا بعد از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه این سازمان تمام ظرفیت‌های خود را برای توانمند سازی و رونق اقتصادی خانوارهای تحت پوشش به کار بسته است، ابراز داشت: یکی از مهمترین اقدامات برای خودکفایی مددجویان توجه به مشاغل خانگی با ایجاد درآمد پایدار برای افراد تحت پوشش است.

وی ضمن بیان اینکه سال گذشته ۱۱۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان بهزیستی شهرستان پرداخت شد، افزود: مددجویان بین ۱۸ تا ۶۰ سال فاقد شغل دولتی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

رئیس سازمان بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه تسهیلات اشتغال چهار درصدی این مددجویان دریافت کردند، ابراز داشت: دریافت این تسهیلات مانع برای پرداخت مستمری مددجویان نیست.

غربا ضمن بیان اینکه ۸۱ مددجو از این تسهیلات بهره بردند، تصریح کرد: محل پرداخت این تسهیلات از منابع سه و چهار تبصره ۱۸ بوده است.

وی بابیان اینکه سال گذشته صد درصد اعتبارات اشتغال بهزیستی شاهرود جذب شده است، افزود: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف دامداری، کشاورزی و مشاغل خانگی به کار گرفته شدند.

کد خبر 6085462

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند