Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@06:50:13 GMT

بهرام افشاری به خانه هایتان می آید

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۵۰۲۹

بهرام افشاری به خانه هایتان می آید

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ بهرام افشاری که پیش از این در فیلم‌های «کارگر ساده نیازمندیم» و «رحمان ۱۴۰۰» نیز با منوچهر هادی همکاری داشت، جدیدترین بازیگری است که به سریال «دل» به کارگردانی منوچهری هادی و تهیه‌کنندگی جواد فرحانی پیوست.

فیلمبرداری سریال نمایش خانگی «دل» از اواسط زمستان سال گذشته در تهران و کرج آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون سینما نمایش خانگی منوچهر هادی سریال دل بهرام افشاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم نظارت مستمر بر بازار تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ «حسن بهرام نیا»، در نشست تنظیم بازار استان ایلام، با تأکید بر بازدید‌های دوره‌ای و مستمر از سیلو‌های ذخیره گندم، اظهار کرد: موضوع بهداشت داخلی و محیطی در سیلو‌های ذخیره گندم بسیار مهم است که باید بازدید‌های مسئولان مربوطه به منظور تشدید نظارت بر آن‌ها مستمر باشد.
وی با بیان این که نتیجه این بازدید‌ها باید به معاونت امور اقتصادی استانداری گزارش شود، افزود: نباید اختلافی بین فروش و تحویل گندم از سوی سیلوداران وجود داشته باشد و در صورت مشاهده تخطی، باید با متخلفان برخورد شود.
استاندار ایلام ابراز کرد: سیلوداران متخلف علاوه بر پلمب سیلو‌ها به مراجع قضایی نیز معرفی می‌شوند.
بهرام نیا تشریح کرد: یکی از دستگاه‌های نظارتی تأثیرگذار در حوزه مواد غذایی مصرفی مردم، نظارت بر کمیت و قیمت این اقلام، دستگاه تعزیرات است که نقش مهمی در عرضه کالا‌های مصرفی با قیمت مصوب و جلوگیری از احتکار دارد.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی که با نان و سفره مردم سر و کار دارند باید تمام توان و ظرفیت خود را در سال جاری به منظور ارائه خدمت به مردم و تامین و توزیع مناسب مایحتاج مردم به کار ببندند.
بهرام نیا با اشاره به این که استان ایلام در زمینه تثبیت قیمت مرغ در ایام نوروز سال جاری جزء سه استان برتر کشور بوده است، افزود: ظرفیت کشتارگاه صنعتی ایلام به گونه‌ای است که می‌تواند زمینه صادرات گوشت را در استان فراهم کند و لازم است که اداره کل پشتیبانی امور دام استان ظرف حداکثر یک ماه نسبت به فعال کردن این کشتارگاه اقدام کند.
استاندار ایلام با اشاره به این که استان ایلام در بحث ثبت اشتغال و راستی آزمایی در سامانه رصد مقام سوم کشور را کسب کرده است، تصریح کرد: کار جهادی در سال جهش تولید با مشارکت مردم این است که مدیران به گونه‌ای کار کنند که آثار عملکرد آنان در سفره مردم دیده شود.
این نشست به ریاست حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام و یا حضور اعضای ستاد در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم نظارت مستمر بر بازار تا پایان سال
  • کشف بیش از ۶۰ تن اموال قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • از رکورد شکنی بهرام افشاری تا دختر کشی نادرفلاح در شهرزاد
  • «سال گربه» و یک بهرام افشاری متفاوت
  • امسال سال گربه است یا سال تمساح؟ | زورآزمایی جواد عزتی و بهرام افشاری در اکران
  • میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد از ۱۰ نمایش/ رکوردشکنی بهرام افشاری
  • اصناف برای صدور شناسه یکتا تا پایان اردیبهشت فرصت دارند
  • سکانس خنده دار سریال خانه به دوش (فیلم)
  • (ویدئو) مصاحبه خبرساز مریم امیرجلالی؛ انتقاد از حمید لولایی تا افشاگری درباره اصغر فرهادی
  • خاطرات خنده دار بهرام افشاری در برنامه مهران مدیری (فیلم)