Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شاهرخ شهنازی که یکی از مدیران قدیمی و باتجربه ورزش کشور است در انتخابات کمیته ملی المپیک با رأی مجمع به عنوان دبیر کل این کمیته انتخاب شد اما در همان روز مجمع، بدهی‌های مالی و شاکیان خصوصی مشکلاتی را برای او به وجود آورده بود.

با این حال شهنازی به فعالیتش به عنوان دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد اما از آن زمان تاکنون این مشکلات و بدهی‌های شخصی همراه وی بود و اجازه نمی‌داد مسئولیت دبیرکلی کمیته ملی المپیک را به بهترین شکل ممکن ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه سیدرضا صالحی امیری تلاش زیادی کرد تا بتواند مشکلات وی را برطرف و از شاکیان خصوصی دبیرکل وقت بگیرد اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد روز چهارشنبه شاهرخ شهنازی از سوی مقامات قضائی در محل کمیته ملی المپیک بازداشت شد و برای رسیدگی به پرونده‌های مالی اش به دستگاه‌های قضائی سپرده شد.

با این شرایط به نظر می‌رسد شاهرخ شهنازی به دلیل پیچیده بودن مشکلات شخصی در آستانه استعفا از دبیر کلی کمیته ملی المپیک قرار گرفته و رئیس این کمیته باید به زودی فرد جدیدی را به عنوان دبیرکل انتخاب کند.

با توجه به اینکه ورزش ایران در سال کسب سهمیه برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ قرار دارد، به نظر می‌رسد مسئولان کمیته ملی المپیک به زودی فرد جدیدی را به عنوان دبیر کل انتخاب خواهند کرد تا امور اجرایی این کمیته برای حضور در المپیک به بهترین شکل ممکن انجام شود.

کد خبر 4619005

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک شاهرخ شهنازی سید رضا صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، شادی پریدر که سرپرستی فدراسیون شطرنج را بر عهده دارد، روز سه شنبه با حضور در وزارت ورزش استعفای خود را اعلام کرد. این استعفا در فاصله یک روز مانده به پایان نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شطرنج انجام شد.

در واقع پریدر تصمیم به استعفا گرفت تا بتواند برای ورود به انتخابات فدراسیون شطرنج نام نویسی کند. در همین زمینه او امروز چهارشنبه (۲۹ فرودین) با حضور در وزارت ورزش نشستی با کیومرث هاشمی وزیر ورزش برگزار کرد اما در پایان این نشست از تصمیم خود برای استعفا منصرف شد و آن را پس گرفت.

شادی پریدر در گفت و گو با خبرنگار مهر با تایید این مطلب گفت: استعفای خود را روز سه شنبه اعلام کردم اما امروز در نشست با وزیر ورزش در رابطه با آن و موضوعات مرتبط با شطرنج و انتخاباتش صحبت کردم.

وی تاکید کرد: صحبت های زیادی در نشست با وزیر ورزش مطرح شد. در نهایت با توصیه های وی و در نظر گرفتن آنچه به نفع شطرنج است، تصمیم بر این شد تا استعفای خود را پس بگیرم و ماموریتم برای رسیدگی به شطرنج و مهیا کردن شرایط برای برگزاری انتخابات زودتر آن را انجام دهم.

پریدر ابراز امیدواری کرد که پروسه بررسی صلاحیت کاندیداها زودتر انجام شود و در اولین فرصت مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صحبت های شادی پریدر در مورد استعفایش از سرپرستی فدراسیون شطرنج و نشستی که در همین زمینه امروز با کیومرث هاشمی داشته است، در حالی مطرح می شود که سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در حاشیه مجمع انتخاباتی امروز فدراسیون ورزش های سه گانه با تکذیب استعفاری پریدر اعلام کرده که «تا به امروز هیچ خبری مبنی بر استعفای وی به دستم نرسیده است و پریدر را به عنوان سرپرست فدراسیون می شناسم.»

صحبت های پریدر اما حاکی از استعفایی بوده که روز گذشته آن را اجرا کرده بود.

کد خبر 6081064

دیگر خبرها

  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • علت تغییر معاون اول قوه قضاییه از زبان اژه‌ای
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • شهیدی که عراقی‌ها فکر می‌کردند آدم‌خوار است!
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • بازداشت دو پسر و عروس آیت الله طالقانی توسط محمد غرضی