Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسئولان باید با مدیریت جهادی به گرانیها که بخش عمده آن مربوط به نابسامانی بازار است پایان داده، مجاهدانه وارد میدان شوند و مردم را مقاوم کنند.

آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر امام رضا(ع) افزود: مشکل گرانی قابل توجیه نیست، گرانیها در ماه رمضان سرسام آور شده لذا قابل قبول نیست عده ای سودجو به جان مردم بیافتند و جلوی آنها گرفته نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: گرانیها مربوط به فشارهای آمریکا نیست، خرما که از آمریکا نمی آید که بدون توجیه به سی و چند هزار تومان برسد. مسئولان می بایست با مدیریت جهادی مشکل معیشت مردم را حل کنند و همچنین نباید در مقابل عربده کشی آمریکا بترسند و در مدیریت سست شوند.
امام جمعه مشهد گفت: آمریکا می خواهد با فشارهای بیرحمانه اقتصادی ما را تسلیم کند لذا به دو عامل تحریمهای نفتی، بانکی و ارزی ایران و همچین ایجاد رعب و ترس در ملت ایران متوسل شده است. آمریکا پس از 40 سال شکست در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در مقابل ما وارد مرحله جدیدی شده و آرایش جنگی گرفته اما نه ما اهل جنگ نظامی هستیم و نه آمریکا جنگ نظامی را به منفعت خود می بیند.
وی افزود: عربده هایی که امروز رئیس جمهور آمریکا می کشد 40 سال است که از سوی آن کشور تجربه کرده ایم، تاکنون ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی در مقابل این عربده کشیهاعقب نشینی نکرده اند. بنا بر فرمایش رهبری، زیاد شدن عربده کشی آمریکا در فضای مجازی برای ترساندن است و دلیلش هم ترس و عجز آمریکا و ناتوانی او در مقابل ما است.
آیت الله علم الهدی ادامه داد: نباید نه از فشار اقتصادی و نه از عربده کشیهای آمریکا در فضای مجازی بترسیم، آمریکا می خواهد اراده ما سست شود و در مقابلش تسلیم شویم. هیچ چیز برای ملت بدتر از تسلیم شدن نیست. این جنگ، جنگ اراده هاست و آمریکا در این جنگ شکست می خورد. ما در اراده قویتر از آمریکا هستیم، آمریکا و همه دشمنان ما در منطقه و دشمنان داخلی نظام به پای ما نمی رسند.
وی گفت: همه انگیزه آنها تا پای شکم و شهوتشان است ولی ما تا پای خدا می رویم. آمریکا مانند سگ تازی است که به ما نمی رسد لذا مسئولان مکلف به مقاومسازی مردم هستند و باید مشکلات معیشتی را رفع کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه همچنین اظهارداشت: سر چه باید با آمریکا مذاکره کینم؟ آمریکا می گوید موشک نسازید، موشکهای ما حداقل دو هزار کیلومتر برد دارد و تمام پایگاههای نظامی و نیروهای آمریکایی در منطقه و اسرائیل در تیررس موشکهای ایران قرار دارند. می خواهند مذاکره کنند که موشک و داشته های خود را کنار بگذاریم تا آمریکا نظام و انقلاب ما را از بین ببرد و فردی مزدور مانند شاه را بر ما مسلط کند. این آخر مذاکره با آمریکا است.
وی در بخش دیگری از خطبه ها نیز گفت: بندگی خدا باید با اراده و تصمیم مردم باشد. پیامبران بطور طبیعی دین و بندگی خدا را به مردم عرضه می کنند و خود مردم با اراده، بندگی خدا را در مقابل بندگی شیطان و مستکبران برمی گزینند.
آیت الله علم الهدی افزود: برخی مدیران و جریانها می گویند هر کس در برابر قدرت بایستد نابود می شود در حالی که حاکم بر چرخه طبیعت و علل و عوامل طبیعی عالم، ربوبیت خداست و خدا بر همه علل و عوامل مدیریت دارد. در جریان هشت سال جنگ تحمیلی همه دنیا عزمشان را برای نابودی ایران جزم کردند ولی به یاری خداوند پیروز شدیم. دشمن ناپاک با ذلت و نابودی از بین رفت ولی عزت، سیادت و قدرت ملت ایران هم اینک چندین برابر آن روزها است.
وی همچنین ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) گفت: حضرت خدیجه عامل قطعی در نیروبخشی پیامبر اکرم(ص) در توسعه و ترویج دین بود ، باید این بانو را در زندگی سرمشق خود قرار دهیم.
7505/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نمازجمعه علم الهدي مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است