Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اقدامات امروز دشمن به ویژه آمریکای مستکبر بیشتر بلوف، فضاسازی و جو‌سازی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری،اظهار داشت: مردم از سوی مقام معظم رهبری به رعایت تقوا دعوت شدند و از دیدگاه ایشان آنهایی که راس امور قرار می ‌گیرند حتما باید تقوای الهی را پیشه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دشمنی‌ های استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار از ۴۰ سال گذشته بر نظام اسلامی همواره وجود داشته است، ادامه داد: دشمنان در این دوران هر چه در توان داشتند علیه نظام اسلامی به کارگیری کردند.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه توطئه های آمریکا همچنان علیه نظام اسلامی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: همانطور که رئیس جمهور سابق آمریکا همواره ایران را تهیدد می کرد و گزینه جنگ روی میز و زیرمیز را مطرح می کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بیان داشت: اما رئیس جمهور حال حاضر آمریکا  بدون لفافه و صریح دشمنی خود را با ملت ایران بیان می‌ کند.

آیت‌الله خاتمی پول و منابع مالی را برای رئیس جمهور جدید آمریکا مهم دانست و افزود: آوردن ناو به  منطقه خلیج فارس برای خالی کردن دل ملت ایران است و گرنه هیچ اشتباهی نمی توانند مرتکب شوند.

وی با اشاره به ادامه توطئه های علیه نظام اسلامی،گفت: ملت ایران هراسی از دشمنان نداشته و همواره در صحنه های دفاع از نظام اسلامی در میدان بوده اند.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه اگر آمریکا  مطمئن بود که پیروز به کشورش باز می گردد، لحظه برای تعلل نمی کرد،افزود: اقدامات امروز دشمن بیشتر بلوف، فضاسازی و جو‌سازی است.

آیت ‌الله خاتمی با اشاره به شکست آمریکا و عربستان در یمن، بیان داشت: آنها می خواستند در عرض یک هفته یمن را اشغال کنند اما پنج سال است در گرداب یمن گیر افتاده ‌اند.

وی اشاره ای نیز به شماره دادن ترامپ برای گفت وگو با ایران کرد و گفت: نظام اسلامی دو سال و نیم با آنها گفت ‌و‌ گو کرد و نتیجه آن را دیدم امروز دیگر اعتمادی به ایادی استکبار نیست.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد کار و تلاش و رسیدگی به مردم و اصلاح وضعیت اقتصادی کشور در دیدار با مدیران و خدمتگذاران نظام گفت: باید در برابر اقدامات دشمن هوشیار و بیدار بوده و با تکیه بر جوانان زمینه رونق اقتصادی را در کشور فراهم کنیم.

آیت ‌الله خاتمی با اشاره به فرا رسیدن هفته اکرام ایتام تصریح کرد: امام حسن مجتبی (ع) بزرگترین احسان دهنده بودند و در طول زندگی خود چند بار تمام دارایی خود را به ایتام بخشیدند.

وی با اشاره به روش‌ های مختلف کمیته امداد برای کمک به ایتام ،گفت: طرح رحمت، طرح سفره‌ های آسمانی، طرح کمک به زندانیان غیر عمد و جشن گلریزان از جمله این موارد است که مومنین استان در آنها مشارکت خوبی دارند.

آیت‌الله خاتمی به روز اهدای عضو و زندگی اشاره کرد و گفت: در استان زنجان این موضوع جایگاه مطلوبی دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است

رئیس جمهور گفت: آمریکایی‌ها به دنبال این بودند که با عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای منطقه برای این رژیم حاشیه امن ایجاد کنند، اما نتوانستند و امروز صهیونیست‌ها منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند و ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از مردم و کشورهایی که حامی رژیم صهیونیستی باشند، مطالبه می‌کنند.

به گزارش ایسنا،‌ سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر یکروزه خود به سریلانکا، با حضور در مسجد جامع «کالپیتی» شهر کلمبو، ضمن دیدار و گفت‌وگو با نمازگزاران، نماز مغرب را نیز در این مسجد اقامه کرد.

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از حضور در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر کلمبو، اظهار امیدواری کرد مذاکرات صورت گرفته میان دو کشور به گسترش بیش از پیش روابط و همکاری‌های فیمابین منجر شود.

رئیسی طراحی و اجرای مجموعه سد، نیروگاه و تونل انتقال آب «اومااویا» از سوی شرکت‌های متخصص ایرانی را نماد همکاری‌های موفق دو کشور دانست و گفت: امیدواریم بهره‌برداری از این طرح‌ها افزایش رفاه مردم سریلانکا را در پی داشته باشد.

رئیس جمهور در ادامه وحدت و انسجام را نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام دانست و گفت: دشمنان و در راس آنان آمریکا، با ایجاد گروهک‌های تروریستی مانند داعش به دنبال ایجاد ناامنی، کشتار و تفرقه در جهان اسلام هستند، بنابراین بسیار ضرورت دارد از هر اقدام و گفتاری که میان مسلمانان تفرقه ایجاد می‌کند، پرهیز شود.

رئیسی در ادامه ظلم و ستم بی‌سابقه رژیم صهیونیستی و کشتار و نسل‌کشی در غزه را نتیجه وجود اختلافات در امت اسلامی دانست و افزود: امام خمینی (ره) از 45 سال پیش رژیم صهیونیستی را غده‌ای سرطانی برای امنیت منطقه دانسته و بر آزادی فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام تاکید کرده بود و امروز حقانیت این سخن امام راحل، بر همگان روشن شده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران دفاع از حقوق فلسطینیان را وظیفه همه مسلمانان و انسان‌های آزاده جهان می‌داند و معتقد است امروز حمایت از کسانی که از خانه، وطن، دین، ناموس و جان و عزت خود دفاع می‌کنند، شاخصی برای کشورهاست که آیا مدافع شرافت هستند، یا همراه شرارت؟

رئیسی خاطرنشان کرد: آمریکا مردم ایران را بابت دفاع از حق و عدالت مورد تحریم‌های ظالمانه قرار داد، اما جوانان ما تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و امروز ایران در همه حوزه‌ها در حال پیشرفت است. دشمن تلاش کرد پیشرفت ایران را متوقف کند، اما ملت ایران اراده کرد پیشرفت کند و در این جنگ اراده‌ها ملت ایران پیروز شد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به همه ما آموختند که رمز موفقیت توکل بر خدا و اعتماد به نفس و داشته‌های درونی است، گفت:‌ دشمنان برای متوقف کردن ملت ایران علاوه بر تحمیل 8 سال جنگ به ما، تلاش کردند با ترور، انفجار، توطئه و فتنه‌های متعدد این مردم را از ادامه مسیرش منصرف کنند، اما موفق نشدند. امروز مقاومت و ایستادگی در مقابل نظام سلطه نه فقط مورد توجه نظام اسلامی ایران بلکه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است که معتقدند نباید تن به زیاده‌خواهی‌ها و مظالم نظام سلطه داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • دختران حق دارند شادی کنند/ همه هجمه دشمن روی دختران ایران است
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟