Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی لرستان از برگزاری نهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در استان لرستان خبر داد.
فرشته طهماسبی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان از فراخوان شرکت در نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره ملی هم‌زمان با سراسر کشور در استان لرستان در حال برگزاری است و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای دریافت منابع و شرکت در بخش‌های مکتوب، آنلاین و پویش مجازی این جشنواره، به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان یا پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان به آدرس اینترنتی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

lorestanpl.ir مراجعه نمایند.
طهماسبی افزود: در نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی، ۱۲ عنوان کتاب برای سه رده سنی "کودک"، "نوجوان" و "جوان و بزرگ‌سال" معرفی شده است. وی کتاب‌های "کبوتر‌ها و آهوها" نوشته سید احمد میرزاده، "فاطمه و فاطمه" نوشته محمد مهاجرانی، "امام رضا (ع) " نوشته زهرا عبدی، هشت قصه از امام جواد (ع) نوشته حسین فتاحی ویژه رده سنی کودک (۴ تا ۸ سال)، "راز آن بوی شگفت" تألیف فریبا کلهر، "درختی که بال درآورد" نوشته مجید ملامحمدی، "با کبوتر‌های گنبد" نوشته سید احمد میرزاده، ویژه رده سنی نوجوان (۱۳ تا ۱۷ ساله) و کتاب‌های "مهارت‌های ارتباط مؤثر در سیره امام رضا (ع) " نوشته علی جان‌فزا، "فصل فیروزه" نوشته محبوبه زارع، "در عصمت" نوشته علی‌اشرف عبدی، "زندگانی حضرت احمد بن موسی (ع) " نوشته محمدرضا سنگری و "سیره تقوی" نوشته جواد محدثی ویژه رده سنی جوان و بزرگ‌سال (۱۸ سال به بالا) را منابع ارائه‌شده جهت شرکت در نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی برشمرد و عنوان کرد فایل pdf مربوط به این منابع از طریق پورتال نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به آدرس اینترنتی www.iranpl.ir و پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان به آدرس اینترنتی www.lorestanpl.ir قابل دریافت است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان مهلت شرکت در نهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی را ۲۸ خردادماه سال جاری اعلام کرد و عنوان داشت: در پایان به برگزیدگان جشنواره علاوه بر تندیس و لوح سپاس، جوایز نقدی اهداء می‌گردد.

انتهای پیام/ب

برگزاری نهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در استان لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتابخانه های عمومی جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 

دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، برنامه اجرای آثار این جشنواره را اعلام کرد که شامل ۱۰ نمایش است.

به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، مهدی سیم ریز اظهار داشت: نمایش «یک اتفاق ساده» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به نمایش درخواهد آمد.

وی با بیان اینکه، نمایش «خداداد» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی مهدی خجستگی از ۱۵ تا ۳۰ اردیبهشت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم اجرا می‌شود، افزود: نمایش‌های «سفر پرماجرا» به نویسندگی و کارگردانی رضا جوشعار نیز از ۱۱ تا ۲۰ اردیبهشت در سالن تئاتر فرهنگسرای طوبی بندرعباس و «چهارمین نفر» به نویسندگی امیر مشهدی عباس و کارگردانی سولماز محمدی و صادق حسنی نیز از یکم تا ۱۰ اردیبهشت در سالن تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به روی صحنه خواهد رفت.

به گفته سیم ریز، نمایش «خداداد» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی محسن اکرمی از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در مدارس نواحی یک و ۲ شهر یزد و نمایش «نارنجی» به نویسندگی و کارگردانی سید سوران حسینی نیز از ۱۶ تا ۳۰ اردیبهشت در سالن تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان به روی صحنه می‌رود.

وی با بیان اینکه نمایش‌های «گم» به کارگردانی رضا عربشاهی از پنجم تا ۲۰ اردیبهشت در مرکز تئاتر شماره هفت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشهد و «بی بی و دشت ارغوانی» به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی مهیار هزارجریبی ۸ تا ۲۱ اردیبهشت در تماشاخانه آنا بهشهر به روی صحنه می‌روند، اظهارداشت: نمایش «من و برادرم اقبال» به نویسندگی و کارگردانی محسن پورقاسمی نیز از پنجم تا ۱۵ اردیبهشت در سالن تئاتر مجتمع شهیدآوینی همدان به نمایش درخواهد آمد.

دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی گفت: نمایش «صاحب سرزمین نور» به نویسندگی سیدحسین فدایی‌حسین و کارگردانی سید رهبان مسلمی از ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت در سالن تئاتر فرهنگسرای ویلا گرگان به روی صحنه خواهد رفت.

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از ۲۵ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت ماه امسال به صورت غیرمتمرکز و در قالب اجرا‌های عمومی برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی؛ امیدبخش کتابدوستان کشور
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود
  • برگزاری جشنواره فرهنگی رود و ریل در استان لرستان
  • اجراهای عمومی نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره ملی تئاتر رضوی مشخص شدند+فیلم
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر