Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام، امام جمعه شهرکرد، امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به آیه ۱۰۰ سوره مبارکه اعراف، اظهار کرد: در این آیه سرزنشی از جانب خداوند متعال برای جماعتی از انسان‌ها شاهد هستیم و آن کسانی‌اند که از تاریخ عبرت نگرفتند و مدام باعث تکرار تاریخ می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برخورد بسیاری از مسلمانان پس از وفات پیامبر اسلام(ص) حاکی از ضعف ایمانشان بود، گفت: پس از وفات آن حضرت، یزیدها و معاویه‌ها بر منبر پیامبر(ص) نشستند و ولایت امیرالمومنین(ع) را نادیده گرفتند.
حجت‌الاسلام نکونام در ادامه با اشاره به جامعه اسلامی امروز، تصریح کرد: امروز هم امت اسلامی باید مراقب باشد و با عبرت‌گیری از تاریخ، قدر انقلاب را بداند و آن‌را به انقلاب جهانی اصلی متصل کند.
وی با اشاره به «روز ملی جمعیت»، بیان کرد: امروز پیروان اهل بیت(ع ) باید عِده برایشان مهم باشد و در مسئله جمعیت حرفی برای گفتن داشته باشد.
امام جمعه شهرکرد میلاد پر برکت امام حسن مجتبی(ع) و آغاز هفته اکرام ایتام و نیازمندان را مورد تأکید قرار داد و افزود: این امام جهادگر، مبارز، مظلوم و برخاسته در برابر ظلم طاغوت، الگوی بزرگ و برجسته زندگی ماست و میلاد این بزرگوار را به نیکی، آغاز ویژه برنامه‌های اطعام و اکرام قرار داده‌اند.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به برنامه‌های روز نسیم مهر، بیان کرد: در این طرح زندانیان جرایم غیرعمد مورد حمایت قرار می‌گیرند و مجموعه‌ای هم در این خصوص شکل گرفته اما اعتبارات دولتی کفاف این امر را نمی‌دهد و کمک همگانی در این زمینه ضروری است.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: در راستای هفته اکرام و ایتام مناسبت روز اهدای عضو، که از مصادیق احسان به شمار می‌رود، در پیش است که در استان ما اقبال خوبی در این زمینه وجود دارد و اهدای عضو در نزد خداوند پاداش فراوان دارد.
وی با اشاره به اول خرداد، سالروز آغاز حصر اقتصادی از سوی آمریکا، بیان کرد: کشور ما از ۴۰ سال گذشته در حصر اقتصادی قرار دارد اما همچنان بالنده و پیشرفته به جلو حرکت می‌کند و یأس و استیصال آمریکا به وضوح مشاهده می‌شود.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاه به اینکه شیطنت‌های تمام‌نشدنی آمریکا، تأکید کرد: آنها در برابر مقاومت ملت ما مأیوسند چرا که اراده آنها تحمیل فشار و گزینه ما، مقاومت و استقامت است، ما توانمندیم و به مدد پروردگار ایستادگی می‌کنیم.
وی با اشاره به ضرورت اصلاح الگوی مصرف، گفت: کشور ما یکی از پرمصرف‌ترین کشورها در زمینه‌های گوناگون اعم از انرژی، آب، خوراک و ... است و برای اصلاح این امر، اصلاح فرهنگ عمومی و عزم همگانی لازم و ضروری است.
حجت‌الاسلام نکونام با استناد به دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص اینکه جنگ نخواهد شد، خاطرنشان کرد: عده‌ای در داخل به جای پرداختن به مشکلات اقتصادی مردم، یاوه‌گویی‌های دشمن رابزرگنمایی می‌کنند حال آنکه آمریکا، علی‌رغم حماقتش، خوب می‌داند که توان مقابله با ایران را ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۵۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تمرین تیم فوتبال استقلال در کمپ ناصر حجازی برگزار شد.

به نقل از ایرنا تمرین عصر امروز استقلال یک میهمان ویژه داشت. مهدی پاشازاده که در گذشته کاپیتان استقلال بود و سابقه حضور در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه را در کارنامه دارد به محل تمرین استقلال رفت و با استقبال ویژه‌ای روبه‌رو شد.

با هماهنگی صورت گرفته از سوی مهدی پاشازاده، تعدادی از دانش آموزان ممتاز دبیرستان سلمان فارسی روستای کنخ واقع در بندر لنگه در استان هرمزگان نیز در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی حاضر شدند.جواد نکونام و بازیکنان استقلال استقبال گرمی از آنها داشتند و تا پایان تمرین نیز این دانش آموزان کنار تیم ماندند.

سال ۱۴۰۱ روستای کنخ از جمله مناطقی بود که در زلزله هرمزگان آسیب دید و تعدادی از اهالی این روستا از جمله یکی از دانش آموزانی که طرفدار استقلال بود، دار فانی را وداع گفتند.

جواد نکونام پیش از شروع تمرین دقایقی برای بازیکنانش به صحبت پرداخت و برنامه‌های تمرینی را برای آن‌ها شرح داد. بازیکنان استقلال بدن‌هایشان را گرم کرده و سپس نظر اعضای کادر فنی به انجام کارهای تاکتیکی پرداختند. دروازه‌بانان استقلال هم زیر نظر بهزاد غلامپور به صورت اختصاصی تمرین کردند.

در ادامه این تمرین، بازیکنان به کارهای کششی و سرعتی مشغول شدند. بخش اصلی این تمرین را مرور تاکتیک‌های تیمی تشکیل داد.

محرومیت سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال، سوژه تمرین امروز بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898423

دیگر خبرها

  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختار‌های جدید/ ۵ پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت جهانی اطلاعات
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم
  • نفرتی که امروز نسبت به صهیونیست‌ها ایجاد شده، تبدیل به نقطه پایان این رژیم کودک‌کش خواهد شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است