Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه همدان گفت:کوچکترین اشاره جنگ و تجاوز به ایران پازل اقتصاد جهانی را به هم می ریزد و مقصران اصلی رکود اقتصاد کشور در حال حاضر مردم را از جنگ می ترسانند تا دوباره پای میز مذاکره بشینند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، ائمه جمعه استان همدان در خطبه های نماز ظهرامروز با دعوت خود و مردم به تقوای الهی و مقاومت تنها راه مقابله با تهدیدات دشمنان دانستندوضرورت حمایت دولت از جوانان مبتکر در عرصه تولیدرا رمز موفقیت کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرستان همدان:

آیت الله حبیب اله شعبانی در خطبه های نماز جمعه گفت : اگر انسان چشم باز داشته باشد می بیند در این عالم همه هستی نشانه هایی از خدا است و اگر کسی از آیات الهی می خواهد بهره مند شود باید اهل تفکر و اندیشه باشد .


وی ادامه داد : صاحبان عقل متوجه هستند که خداوند عالم را هدفدار آفریده است و عبث و بیهوده نیست .


امام جمعه همدان عنوان کرد؛ انسان باید سعی کند طوری زندگی کند که بعد از ۸۰ سال به خود نیاید و ببیند در تمام این سالها بازیچه بوده است و دچار غفلت و سرگرمی شده است اما در این عالم اعمال ما در حال نوشتن و مکتوب هستند .


وی افزود: ما در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۷ ساعت می توانیم از خوردن و آشامیدن پرهیز کنیم پس در ماههای دیگر نیز می توان از کارهای حرام دوری کرد و این حجت خدا بر ماست .

آیت الله شعبانی گفت؛ به مسولین دانشگاهها در سطح استان توصیه می کنیم مدیریت قوی تر داشته باشند به خصوص در دانشگاه مادر بوعلی سینا و نباید عظمت علمی دانشگاه دچار آسیب شود .

وی تاکید کرد؛در فضای رسانه ای استان جذب  مدیران بومی و غیر بومی به یک مساله تبدیل شده است که مسولین باید توجه کنند تا تبدیل به یک چالش نشود.

شهرستان نهاوند:

امام‌جمعه نهاوند
مقاومت تنها راه مقابله با تهدیدات دشمنان است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند با اشاره به شکست‌های دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی گفت: هر جا که در مقابل دشمنان و تهدیدات آن‌ها مقاومت و ایستادگی کردیم موفق شدیم دشمن را شکست دهیم.
وی اظهار داشت: دشمنان به هر دری زده‌اند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند ولی همواره با مقاومت مردم ایران اسلامی مواجه شده‌اند و ناامید شدند.
امام‌جمعه نهاوند با اشاره به یکی از نتایج مقاومت افزود: امروز دشمنان و به‌خصوص آمریکایی‌ها از مقاومت شکست‌های سختی خورده‌اند چون آن‌ها با تجهیز تروریست‌های تکفیری اهداف شومی در سر داشتند ولی الآن به اذعان خودشان با میلیاردها دلار هزینه چیزی عایدشان نشده است.
وی اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیرشان نکات مهم و ارزشمندی در مورد مقاومت در مقابل دشمنان ایراد فرمودند و اعلام کردند گزینهٔ قطعی ملت ایران، مقاومت مقابل آمریکا است.
مغیثی گفت: در مقابل دشمنی مانند آمریکا که مدام در حال نقشه کشیدن و طراحی است صحبت از مذاکره قابل‌قبول نیست چون آن‌ها با اصل انقلاب مخالف هستند و غیرقابل‌اعتماد هستند.
وی عنوان کرد: این تهدیداتی هم که آمریکایی‌ها انجام می‌دهند فقط جنبه روانی دارد چون آن‌ها از قدرت ما به‌خوبی اطلاع دارند و رهبری انقلاب نیز فرمودند جنگ نخواهد شد.
امام‌جمعه نهاوند در پایان گفت: هرچه در مقابل دشمن ایستادگی کنیم دشمن وادار به عقب‌نشینی خواهد شد و به یاری خدا پیروزی نهایی برای ملت ایران اسلامی خواهد بود.
شهرستان کبودراهنگ:
امام جمعه بخش گل تپه:

در کشور سومدیرت نه!مدیریت نداریم

امام جمعه گل تپه گفت:مسوولان باید حرف های رهبری را مانند منشور تجزیه وتحلیل کنند و به آن عمل کنند.
شرایط کنونی در شان مردم ایران نیست وهمه اینها برمیگردد به نبود مدیریت نه سوء مدیریت.


حجت الاسلام ابراهیم  موسوی خطیب جمعه بخش گل تپه در خطبه های نماز جمعه این بخش اظهار کرد:باتوجه به فرموده مقام معظم رهبری جنگی بین ایران وآمریکا صورت نخواهد گرفت وهمه اینها جنگ روانی است ومردم باید هوشیار باشند.


و افزود:در این پنجاه سال آمریکا وارد هرجنگی شده شکست خورده،امروز کشور ما قوی تر از زمان جنگ تحمیلی است وما از لحاظ نظامی در دنیا حرف برای گفتن داریم.

امام جمعه گلاب توجه به شرایط کشور آمریکا در جهان تپه تاکید کرد:آمریکا روبه افول است ونفس های آخررامیکشد.


موسوی افزود:در بحث برجام انچه که مورد سرزنش قرار گرفت آمریکا بود وآمریکا قصد ونیت حمله به ایران را ندارد وایران هم حمله نخواهد کرد.


امام جمعه شهرستان کبودراهنگ گفت: امروز دنیا بداند هرکشوری که با طناب پوسیده آمریکا به چاه برود راه برگشتی نخواهد داشت و آن جا  برای آن کشور گورستان ابدی خواهد شد توصیه می کنیم هیچ چنین خطای غیر قابل بخششی انجام ندهد.

 

به گزارش خبرنگار نافع ، حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان کبودراهنگ  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان گفت:امروز دنیا بداند هرکشوری که با طناب پوسیده آمریکا به چاه برود راه برگشتی نخواهد داشت و این چاه برای آن کشور گورستان ابدی خواهد شد توصیه می کنیم هیچ کشوری چنین خطای غیر قابل بخششی انجام ندهد.


وی ادامه داد: در جامعه اسلامی کمک به همدیگر از تاکیدات دین مبین اسلام است  و دستگیری از نیازمندان از ملزومات جامعه انقلابی است.


خطیب نماز جمعه کبودراهنگ با اشاره به  شخصیت امام حسن (ع) گفت:  زندگی سیاسی و شخصیت امام حسن مجتبی(ع) نکات کلیدی و مهمی از وقایع صدر اسلام را آشکار می کند که بسیار قابل تامل و شنیدنی می باشد .
 

حجت الاسلام باقری با اشاره به ماجرای  صلح امام حسن (ع) گفت : منش و تفکر تشیع پیرو خط امام زمان بودن است و گاهی صلح و سازش همانند امام حسن (ع) و گاهی قیام علیه ظلم و ستم همانند امام حسین (ع) به مصلحت اسلام خواهد بود .

وی تأکید کرد: در میدان های بزرگ سیاسی اعتماد به جوانان خوب است اما باید در سایه اعتماد به جوانان  نظارت هم در دستور کار مسئولین قرار گیرد .


امام جمعه شهرستان کبودراهنگ گفت: اعتماد به جوانان در سایه نظارت دلسوزانه و عالمانه در این کشور توصیه رهبری است که باعث پیشرفت در عرصه های مختلف اقتصادی،سیاسی،اجتماعی و فرهنگی خواهد شد .


حجت الاسلام باقری  ‌تأکید کرد: جوانان این کشور سرمایه های این نظام هستند و دنیا از وجود چنین جوانان مومن و انقلابی ترس و واهمه دارد .

وی در پایان با اشاره به سایه جنگ بر سر کشور خاطر نشان کرد:به فرموده رهبر معظم نه جنگ خواهد شد و نه مذاکره چرا که سیاست راهبردی ما در مقابل دروغ گوهای ترسو مقاومت و ایستادگی است.
نمازجمعه شهرستان تویسرکان:
خطیب نماز جمعه تویسرکان:
ضرورت حمایت دولت از جوانان مبتکر در عرصه تولید/مؤمنان در جنگ اراده ها پیروز میدن هستند

امام جمعه تویسرکان گفت: امروز مؤمنان در سایه دستورت الهی، قرآن و ولی فقیه در جنگ اراده ها پیروز هستند و توطئه های دشمنان را نابود می کنند.
به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» درخطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان با بیان اینکه طبق آیات و روایات علماومراجع جانشینان پیامبران هستند و دشمنان با آنان دشمنی دارند، گفت: زمانی همین دشمنان اسلام با فتوای میرزای شیرازی درباره تحریم تنباکو دشمنی به مخالفت برخواستند و امروز نیز همان معاندان اسلام با بهره گیری از تبلیغات سوءرسانه ای و فضای مجازی حتی با افترا به دنبال قداست زدایی ز مراجع و علمای اسلام هستند.
وی تصریح کرد: این در حالی است که طبق روایات اگر علما در دوران غیبت امام زمان(عج) نباشند، مردم مرتد و کافر می شوند.
خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: اسلام و قرآن در کنار یکدیگر روشنی بخش هستند و در زمان غیبت صاحب عصر(ج) می بایست به روایان حدیث مراجعه کرد تا گمراه نشد.
حجت الاسلام موحدی در ادامه اهتمام به رعایت حقوق بیت المال، دوری از اشرافیگری و به ویژه رسیدگی به احوال و امور مردم را از ویژگی های مسئولان برشمرد و تصریح کرد: دولت باید تهدید تحریم ها ر به فرصت تبدیل کرده و در این راه با تمام توان به حمایت از واحدهای تولیدی و جوانان خلق و مبتکر برخیزد.
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب بر مقاومت همه جانبه در برابر دشمنان نظام تأکید دارد، عنوان کرد: نخست آنکه قدرت بزدرندگی ایران اسلامی بالاست و دشمن جرأت ندارد در عرصه نظامی وارد جنگ شود.
امام جمعه تویسرکان خاطرنشان کرد: امروز مؤمنان در سایه دستورت الهی، قرآن و ولی فقیه در جنگ اراده ها پیروز هستند و توطئه های دشمنان را نابود می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود

حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند که در مسجد جامع مصلای المهدی (عج) این شهر برگزار شد گفت: امروز مهمترین موضوع اسلام و جهان، فلسطین است چون جنایت‌های اسرائیل غاصب دل انسان را به درد می‌آورد و فاجعه جامعه بشریت است که جلوی چشم جهانیان زنان و کودکان را می‌کشند آن هم در دنیایی که دم از حقوق بشر می‌زنند و این مایه ننگ است.

او افزود: اما مقاومت جانانه مردم فلسطین باعث قوت قلب است که نشات گرفته از فرهنگ صبوری اسلام بوده و این تنبیه و سیلی جانانه و قاطعانه عملیات وعده صادق که به اسرائیل زده شد نیز جای تبریک دارد.

حجت الاسلام مختاری عنوان کرد: باید خداوند را شکرگزار باشیم که همواره از ما حمایت کرده چه زمانی که از کمترین امکانات برخوردار نبودیم اما شن‌ها را پهپاد و موشک قرار داد تا اینکه آمریکای تبهکار در دل شب میان صحرای طبس شکست خورد.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: اکنون خداوند با این قدرت و قوت نظامی، ملت ما را سرافراز کرد لذا باید قدردان باشیم و از نعمت فرهنگ اسلامی نباید غافل شویم چون با این ابزار، استکبار و طاغوت را از کشور بیرون کردیم.

او اظهار کرد: امروز بعد از ۴۶ سال فشار، جنگ تحمیلی، تحریم، تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی این عزت و افتخار را در سطح جهان داریم که حاصل همان فرهنگ اسلامی است که باید تثبیت شده و به آن عمق ببخشیم.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: اعتماد به نفس و قدرت را از دین خود گرفته و آموخته ایم که نه ظلم می‌کنیم نه زیر بار ظلم می‌رویم اما دشمن را نباید دست کم بگیریم چون استکبار فقط زبان زور را می‌فهمد.

بیشتر بخوانید

حضور مردم در صحنه‌های سرنوشت ساز، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

امام جمعه موقت بیرجند، ولایت فقیه و رهبری افتخارآمیز امامین انقلاب را از دیگر نعمت‌ها در کشور برشمرد و گفت: افرادی که از گفت و گوی تمدن‌ها می‌گفتند، خائن یا غافل بودند که استکبار را نشناختند اما رهبر انقلاب همواره توصیه کردند که از لحاظ نظامی باید قوی شویم پس باید همواره از ایشان اطاعت کنیم.

او با اشاره به وجود نیروهای ولایی و کارآزموده در نیروهای مسلح که قدرت دفاعی را در کشور ایجاد کردند ادامه داد: اینها چه زیبا، مدبرانه و عاقلانه سیلی جانانه به اسرائیل را مدیریت و با طراحی و اجرای بسیار مقتدرانه در برابر لایه های متعدد دفاعی اسرائیل توفیقات بی نظیر را کسب کردند.

حجت الاسلام مختاری افزود: خداوند، امام زمان و مردم پشتیبان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند پس از هیچ دشمنی نباید ترسید و قطعا پیروز میدان خواهند بود.

امام جمعه موقت بیرجند از همراهی مردم با نظام قدردانی و اظهار کرد: میلیون‌ها انسان فهیم و غیرتمند داریم که همواره به میدان آمدند و مدافع و حامی بودند لذا اقدام جدی در برابر رژیم صهیونیستی مطالبه مردم بود اما ایران می‌خواست مطابق قانون عمل کند و با اقدام گستاخانه اسرائیل در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق، زمینه عملیات قانونی ایجاد شد.

او عنوان کرد: همگامی ولایت، نیروهای مسلح و ملت این افتخار را آفرید لذا باید مردم را امیدوار کرده و گره از مشکلات باز کنیم، نیروهای ولایی و ارزشی در بخش دفاعی، هسته ای و پزشکی ما را از صفر به این حد اقتدار جهانی رسانده اند لذا اگر صبوری کنیم از پس مسائل اقتصادی هم بر می‌آیند و ثبات در اقتصاد ایجاد خواهد شد.

حجت الاسلام مختاری بیان کرد: تاریخ بشر عرصه حق و باطل بوده اما همواره باطل در حال فریب دادن است گرچه امروز چهره آن واضح دیده می‌شود پس باید خروجی و عملکرد مدعیان حق و باطل را ببینیم و مقایسه کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند اظهار کرد: مقایسه فرهنگ اسلامی با فرهنگ استکباری با اهمیت و ضروری است چرا که بیش از ۶ ماه برخلاف انسانیت در غزه کودک می‌کشند، مدرسه و بیمارستان می‌زنند پس مبادا تحت فشار رسانه ای دشمن شعارهای دروغین را باور کنیم چون منطق آنها زور و استکبار است.

او گفت: در چارچوب قوانین بین المللی این حق به ما داده شده لذا عملیات وعده صادق اقدام قانونی و اخلاقی است و مردم عادی آسیب ندیدند.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه اسلام ناب محمدی مایه امیدواری آزادیخواهان قرار گرفته، چون حق است بیان کرد: تفاوت نظام اسلامی و ولایی را باید حس کنیم که زمان طاغوت در چه شرایطی از نظر جایگاه اجتماعی و جهانی بودیم و این فرق بین اسلام ناب محمدی با اسلام آمریکایی است.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: تفاوت دولت انقلابی و ولایی که بین میدان و دیپلماسی وحدت برقرار می‌کند، با عقلانیت و غرورآفرین عملیات وعده صادق انجام می‌دهد و دشمنان را تحقیر کرده؛با دولت غربگرای واداده که بی تدبیری می‌کرد و سال‌ها وضعیت اقتصاد کشور را به آمریکا و اروپا گره زد تا نهایت این همه گرانی به مردم تحمیل شد را نیز باید حس کرد.

پس از اقامه نماز جمعه امروز همزمان با سراسر کشور و استان قشرهای مختلف مردم در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم غزه، از مصلای المهدی (عج) تا میدان نماز بیرجند راهپیمایی کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست آغاز شده است
  • واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده‌ها
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست، آغاز شده است
  • خسارات جبران ناپذیرعملیات وعده صادق برای رژیم صهیونیستی
  • عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود
  • راهپیمایی مردم خوروبیابانک در دفاع از عملیات وعده صادق
  • سپاه پاسداران مایه قدرت همه جانبه ایران اسلامی است
  • آمریکا به دنبال ترمیم چهره کتک‌خورده اسرائیل در جریان عملیات «وعده صادق» است
  • راهپیمایی مردم خوروبیابانک از عملیات وعده صادق
  • کارشناسی‌ سیاسی: رژیم صهیونیستی درحال دست و پا زدن است