Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خرم آباد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در لرستان گفت: آمريکا اين مطلب را به گوش خود فرو کند که ايران هر حرفي بزند عمل مي کند و تا آخر در برابر تجاوزات دشمن پاسخي قاطع داده و ايستادگي خواهد کرد.

به گزارش ايرنا آيت الله سيد احمد ميرعمادي ظهر امروز در خطبه هاي سياسي عبادي نماز جمعه در مصلي الغدير خرم آباد گفت: هر زمان در مقابل دشمنان محکم ايستاده ايم آنها به سرعت عقب نشيني کردند لذا مي بينيم وقتي شوراي عالي امنيت ملي کشور آن قدم کوچک را برداشت دشمن حرکت ناوهاي خود را متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه خرم آباد به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان در مراسم افطاري اشاره کرد و اظهار داشت: سخنان بسيار مهم مقام معظم رهبري تکليف همه ما را روشن کرد، برخي به خاطر دستيابي به اهدافشان قصد دارند از اين طريق دل مردم را خالي کنند اما در درجه نخست مردم بدانند که جنگي در کار نيست زيرا نه ما اهل جنگ هستيم و نه آمريکا حال و حوصله جنگيدن با ما را دارد.
وي ادامه داد: مطلب دوم عدم مذاکره است مذاکره با آمريکا سم است اما مذاکره با دولتمردان فعلي اين کشور سم مضاعف است زيرا مومن از يک سوراخ دو بار گزيده نمي شود چرا که آنها مي خواهند از نقاط قوتمان که همان توان نظامي ماست دست بکشيم.
آيت الله ميرعمادي با بيان اينکه به چند دليل امکان رويارويي آمريکا با ملت ايران وجود ندارد افزود: ايران لقمه بزرگي است که در گلوي آمريکاييها گير مي کند زيرا دشمن از قدرت توان نظامي ما واقف است، هنوز اشک چشم نظاميان آمريکا در خليج فارس پاک نشده است.
وي افزود: از سوي ديگر آنها مي دانند تمام پايگاه هاي رژيم اشغالگر قدس در حيطه برد موشکي ايران است همچنين تمام تاسيسات نفتي عربستان و امارات با کوچکترين خطاي آنها در خطر است لذا بايد بدانند اگر خليج فارس براي ايران امن نباشد براي هيچ کشوري امن نخواهد بود.
وي با تاکيد بر اينکه بسياري از محاسبات دشمن غلط از آب درآمده اظهار داشت: البته آنها خوب مي دانند در جنگ بيشترين آسيب را خواهند ديد از اين رو تمايلي براي رويارويي نظامي با ايران ندارند.
** مسلمانان به هم کمک کنند
نماينده ولي فقيه در لرستان در فراز ديگري از خطبه هاي نماز جمعه گفت: هفته آينده هفته کمک به محرومان است و کمک وظيفه همه مسلمانان است حتي اگر در قالب دعا باشد.
وي توجه به فقرا و نيازمندان را از اصول مهم و اساسي در دين اسلام دانست و گفت: بايد اين مسئله را به عادت هميشگي خود تبديل کنيم مخصوصا امسال که در استان عده اي دچار سيل شده اند و در گرماي طاقت فرسا با زبان روزه مشغول زندگي در چادر هستند از اين رو دولت بايد پيگيري جدي کند و البته مردم نيز بايد توجه داشته باشند که تنها با رونق توليد، اقتصاد مقاومتي و کار و تلاش مي توانيم به اهداف خود برسيم.
آيت الله ميرعمادي با بيان اينکه تقويت پيوندهاي اجتماعي يکي از دستورات مهم در اسلام است اظهار داشت: در اين خصوص نسبت به عقد اخوت و برادري بعنوان يکي از انواع پيوندهاي اجتماعي تاکيد فراواني شده است.
به گفته وي اين سنت رسول خدا بايد در ميان مسلمانان رواج يابد، عقد اخوت ميان مسلمين راهکار اساسي در مشارکت مومنانه در حل مشکلات جامعه است که برکات فراواني دارد ازجمله باعث مي شود مومنان احساس کنند که پشتوانه قوي دارند.
7264/6060
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران هرگونه تعرض به منافعش را پاسخ خواهد داد

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در جریان بازدید از ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران که در اثر حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی تخریب شد، اظهار داشت: در این سفر و در گفتگو با مقامات سوری، مساله تشکیل پرونده قضائی علیه جنایتکاران صهیونیستی را در چارچوب نظام قضائی به طور مشترک از طریق سازمان‌های بین‌المللی و مجامع حقوق بشری پیگیری خواهیم کرد.

غریب آبادی در ادامه، حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق را کاملاً مغایر تعهدات و حقوق بین‌الملل و همچنین مفاد منشور ملل متحد برشمرد و گفت: این رژیم حتی به تعهداتی که تحت کنوانسیون ۱۹۶۱ ناظر بر حفظ و مصونیت اماکن دیپلماتیک و دیپلمات‌ها و کنوانسیون سال ۱۹۷۳ در خصوص افراد تحت حمایت بین‌المللی پذیرفته، پایبند نیست.

وی ضمن انتقاد از رویکرد ضعیف شورای امنیت سازمان ملل متحد در قبال جنایت صهیونیست‌ها، تاکید کرد: این شورا تحت مفاد منشور ملل متحد یک مسؤولیت آشکار و بارز در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی دارد و می‌بایست اقدامات لازم برای برخورد با رژیم غاصب صهیونیستی انجام می‌داد، اما متأسفانه شاهد برگزاری یک جلسه شورای امنیت بودیم که برخی کشورهای مدعی مانند انگلیس، فرانسه و آمریکا حتی اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را هم محکوم نکردند.

دبیر ستاد حقوق بشر افزود: از نظر ما شورای امنیت در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی و در ایفای وظایف و مسوولیت‌هایش تحت منشور ملل متحد بسیار ناتوان بوده و جمهوری اسلامی ایران هم در همین راستا و بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد، حق دفاع مشروع داشت و به خوبی این حق را استیفا نمود.

وی در خصوص پاسخ به جنگ افروزی رژیم صهیونیستی و عملیات وعده صادق نیز گفت: نیروهای مسلح کشورمان با این پاسخ قاطع هم به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل پوشاندند و هم انتظارات مردم را برآورده ساختند.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه افزود: ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی فقط برخی اماکن نظامی را هدف قرارداد و اماکن تجمع غیر نظامیان و تأسیسات اقتصادی در دامنه اهداف تعریف شده ما قرار نداشت.

غریب آبادی در پایان یادآور شد: پاسخ جمهوری اسلامی ایران اقدامی تحت حقوق بین‌الملل بوده و برابر مبانی اصول انسانی و اسلامی صورت گرفت. جمهوری اسلامی ایران اقدامات سیاسی و حقوقی خود را نیز در این قضیه آغاز کرده و با جدیت آن را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 6081397

دیگر خبرها

  • ایران به همه اهداف خود در عملیات «وعده صادق» رسید
  • ایران هرگونه تعرض به منافعش را پاسخ خواهد داد
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • آمادگی ارتش برابر دشمن در حال ‌افزایش است
  • هرگونه حمله نظامی به ایران این ۳ جبهه را شله ور می کند!
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • وزیر صهیونیست: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • برهم‌خوردن معادلات دشمن در منطقه با پاسخ موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی
  • وزیر رژیم صهیونیستی: جنگ منطقه‌ای بعید نیست
  • مادورو: نتانیاهو دیوانه نازی، هرج و مرج ایجاد می‌کند