Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@19:48:51 GMT

کشف ۳۵ قبضه سلاح جنگی در سیرجان

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۵۸۳۳

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این ارتباط سه نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

وی همچنین از دستگیری 10 سارق هم در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده خبر داد و گفت: با دستگیری این سارقان پرده از راز 27 فقره سرقت در سیرجان برداشته شد.

سرهنگ ایران نژاد اضافه کرد: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان سیرجان ، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت که ماموران با گشت زنی محسوس و نا محسوس در سطح حوزه استحفاظی 10 نفر سارق را شناسایی و آنها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول انتظامی گفت : در بازجویی های اولیه سارقان به هشت فقره سرقت داخل خودرو، یک فقره سرقت موتورسیکلت ، یک فقره سرقت منزل ، 6 فقره سرقت اماکن خصوصی ، سه فقره اتومبیل و هشت فقره سایر سرقت ها اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان لوازم و وسایل جهت باز نمودن قفل، وسایل و قطعات داخل خودرو و تعدادی مدارک شناسایی مربوط به افراد مالباخته کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه تحقیق از سارقان جهت کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد گفت : مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از سرقت دارد و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک می توانند مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
سیرجان در 175کیلومتری جنوب غربی کرمان قرار دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان

 سرهنگ  احمد آذر کیش  اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در راستای مطالبات مردمی و ارتقاء میزان امنیت اجتماعی جامعه در قالب اکیپ‌های پیش بینی شده اقدام به پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان کردند.

 وی افزود: پلیس سراوان با بکارگیری تمام توان و تجهیزات موجود در یک هفته گذشته موفق به دستگیری ۱۷ نفر سارق، دستگیری و جمع آوری ۳۶ نفر خرده فروش و ۷۶ نفر معتاد متجاهر، ۸۲ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز، کشف ۲ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۸۶ دستگاه خودرو و ۳۵ دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک را در راستای افزایش امنیت عمومی توقیف و همچنین ۵ نفر قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند که در این طرح منجر به کشف ۲ کیلو ۴۰۰ گرم انواع موادمخدر و یک قبضه سلاح جنگی گرینوف با ۲ جعبه نوار و ۴ تیغه خشاب و ۴۹۷ عدد فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه همچنین یک قبضه سلاح شکاری از دیگر اقدامات اجرایی این طرح بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان