Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@00:22:25 GMT

آمریکا معجزه‌ طبس را فراموش کرده است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۵۸۷۰

آمریکا معجزه‌ طبس را فراموش کرده است

به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه‌ ایلام امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه ایلام، اظهار کرد: بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مسئولان و کارگزاران نظام بار دیگر توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد و اهمیت مقاومت به‌جای مذاکره را بیشتر نمود و به مردم این اطمینان داده شد که جنگی در کار نیست چون توانایی دشمن کمتر از این است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر اینکه مسئولان هم باید گوش‌به‌فرمان امام مسلمین باشند و رهنمودهای معظم‌له را اجرایی کنند، تصریح کرد: بحمدالله موضع مسئولان غزتمندانه بود و برای 1+5 خط و نشان کشیدند که پایبند برجام باشند و در غیر این صورت شاهد کاهش همکاری‌ها خواهیم بود.
امام جمعه‌ ایلام تصریح کرد: آمریکا در مناسبات خود به رمز پیروزی ملت ایران یعنی نصرت الهی بی‌توجه است و معجزه‌ی طبس را فراموش کرده است ، حرکت ناوگان‌ها چیز تازه‌ای برای ما نیست و هزینه‌ی تریلیون‌ها دلار برای مقابله با نظام ما، برای همگان روشن است و همه‌ی اینها نشان داده که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».
نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با اشاره به توصیه‌های راهبری و جدی مقام معظم رهبری برای همه‌ی قوا و مردم، گفت: اگر به ظرفیت‌های داخلی و توان جوانان تکیه شود همه‌ی مشکلات حل خواهد شد.
کریمی‌تبار با تأکید بر اصلاح الگوی مصرف در شرایط کنونی ، ابراز امیدواری کرد هم در مردم این فرهنگ نهادینه شود و هم مسئولان اجرایی در ارائه‌ی یارانه‌ی سرمایه‌هایی مانند بنزین به این مهم توجه داشته باشد.
وی با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر، تصریح کرد: مؤمنان خداجو این فرصت‌‌ها را قدر بدانند و از فیوضات آن بهره‌مند شوند و در طول ماه به اکرام ایتام و اطعام نیازمندان توجه داشته باشند.
 انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام سیاست و اقتصاد نماز جمعه قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند

غلامحسین گرشاسبی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در جریان دیدار رئیس کل دادگستری استان ایلام با کارکنان و بازدید از بخش‌های مختلف پتروشیمی ایلام با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ به نام جهش تولید با مشارکت مردم ، اظهار کرد: توجه به شعار سال مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نصب العین مجموعه کارکنان پتروشیمی ایلام است.

وی تصریح کرد: بار معنایی بسیاری بزرگی در واژه جهش تولید نهفته است چرا که با توجه به شرایط موجود آنچه از همه ما انتظار می‌رود این است که به صورت ویژه کار کرده و عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام یادآور شد: وقتی جهش در یک زمینه و یا یک تولید روی می‌دهد، باید زمینه ایمن نیز برای این فعالیت هم فراهم شود، اگر بخواهیم زمینه جهادی و توجه به مقوله جهش را عملی کنیم باید زمینه امنیت شغلی و اقتصادی آن هم شکل گیرد.

وی خواستار همکاری بیش از پیش مسئولان استانی با مجموعه پتروشیمی ایلام شد و گفت: برای جهش تولید باید نقاط ضعف را برطرف کرد، امید می‌رود مسئولان استان کمک کنند تا با همراهی و تعامل با یکدیگر بتوانیم در انجام وظیفه خود که همانا افزایش و تنوع تولید و سطح کیفی محصولات است، به درستی عمل کنیم.

گرشاسبی افزود: هیچ سازمان و ارگانی بدون ضعف نیست، مهم‌ترین کار این است که بتوانیم درصدد رفع موانع موجود برآییم و مشکلات را برطرف کنیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام یادآور شد: طی بازه زمانی یک سال و نیم گذشته پتروشیمی ایلام توانست اولین مجموعه ان. جی. ال را در دشت عباس دهلران راه اندازی کند.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۸۰ هزار تن محصول شامل اتیلن، پلی‌اتیلن سنگین، پروپیلن، بنزین پیرولیز، CFO و DMDS CHAVAR ۶۵ تولید شده است، گفت: در فروردین سال۱۴۰۳ نسبت به فروردین سال ۱۴۰۲ تولید در مجتمع پتروشیمی ایلام ۳۵ درصد رشد داشته است.

گرشاسبی مطرح کرد: چشم‌انداز ما روشن است و به‌عنوان بزرگ‌ترین صنعت در غرب کشور که در مسیر توسعه قرار دارد، امیدواریم فرصت‌های سرمایه‌گذاری پیش روی ما در استان، بیشتر از گذشته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • سروده علیرضا قزوه در استقبال از غزل رهبر معظم انقلاب
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • سروده جدید علیرضا قزوه در استقبال از غزل اخیر رهبر معظم انقلاب
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • سروده‌ افشین علا با تضمین مصرعی از غزل رهبر انقلاب
  • سروده‌ی افشین علا با تضمین مصرعی از غزل رهبر انقلاب
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • وقتی معجزه خداوند، مداخله نظامی آمریکا را شکست داد
  • نقش مشکوک ویراستی در ویترین سازی برای مسئولان
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم