Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-18@14:33:59 GMT

هدیه دختر شهید به سردار نقدی چه بود؟ +عکس ر

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۵۹۰۰

هدیه دختر شهید به سردار نقدی چه بود؟ +عکس ر

ریحانه دختر کوچک شهید مدافع حرم بهرام مهرداد انگشتر مزین به سنگ حرم مطهر امام حسین (ع) را که در زیارت کربلا از سوی حشد الشعبی عراق به او هدیه شده بود را به سردار نقدی هدیه داد.

ریحانه دختر کوچک شهید مدافع حرم بهرام مهرداد انگشتر مزین به سنگ حرم مطهر امام حسین (ع) را که در زیارت کربلا از سوی حشد الشعبی عراق به او هدیه شده بود را به سردار نقدی هدیه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز گذشته سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با حضور در منزل خانواده شهید مدافع حرم بهرام مهرداد با خانواده شهید دیدار و از مقام این شهید بزرگوار تجلیل کرد. این شهید ۲ سال قبل طی درگیری با داعش در شهر تدمر به سوریه به لقاءالله پیوست.

در ادامه این دیدار که به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید بهرام مهرداد انجام شد، خانواده شهید، خاطراتی از این شهید بزرگوار بیان کردند. شهید بهرام مهرداد از پاسداران بسیار فعال منطقه یافت‌آباد بود و در خدمتگزاری به مردم این منطقه محروم خدمات درخشانی ارائه کرده بود.

در پایان این دیدار، ریحانه دختر کوچک شهید انگشتر مزین به سنگ حرم مطهر امام حسین (ع) را که در زیارت کربلا از سوی حشد شعبی عراق به او هدیه شده بود را به سردار نقدی هدیه داد. ریحانه ۹ ساله یکی از فرزندان این شهید گرامی است. بنا به نوشته شهید در پشت جلد قرآن کریم که در منزل هم موجود بود، پدر، ریحانه را بنا به اردادت ویژه‌ای که به حضرت فاطمه زهرا (س) داشت، انتخاب کرده است.

 

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000E3M برچسب ها: هدیه ، دختر شهید ، سردار نقدی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: هدیه دختر شهید سردار نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی ارتش مستقر در آران و بیدگل  با اشاره به رونمایی کتاب  سه نسل از یک مکتب گفت: این کتاب به همت یکی از افسران ارتش ساکن در این شهرستان تالیف و در هزار نسخه چاپ و منتشر شده است.
سرهنگ حیدر معظمی گودرزی وی افزود: کتاب سه نسل از یک مکتب در ۹۶ صفحه به بیان خاطرات و معرفی شهید شمس آبادی (عامل ترور شاه در کاخ مرمر)، سردار شهید صیاد شیرازی و سردار شهید قوطاسلو پرداخته است.
 خبر دیگر از آران و بیدگل اینکه در آیینی ضریح مطهر امامزاده قاسم بن علی النقی (ع)  غبارروبی و عطرافشانی شد.
در این آیین بیش از ۶۸۰ میلیون ریال از کمک‌های اهدایی جمع آوری و به حساب مخصوص آستان امامزاده واریز شد تا در امور فرهنگی، عمرانی و خدماتی آستان مقدس هزینه شود.

دیگر خبرها

  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • «سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد
  • کلیپ دیدنی از شهید سردار سرلشکر زاهدی
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • تهران قدیم| گشت و گذار دختران جوان در تهران ۱۰۰ سال قبل / عکس
  • استوری حمایتی مهرداد محمدی برای آرش رضاوند؛ داداشم + عکس
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • فیلم| جمعلی کیانی در آخرین روایتگری خود از شهید زاهدی می‌گوید