Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@03:48:19 GMT

آمریکا توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۵۹۳۰

آمریکا توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد

آیت الله عابدینی گفت: امروز آمریکا به قدرتی پوشالی تبدیل شده که توانایی جنگ با ایران قدرتمند را ندارد و رئیس جمهور آمریکا اینقدر می فهمد که توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه 27 اردیبهشت) در مسجدالنبی قزوین برگزار شد، بیان کرد: در خصوص تهدیدات آمریکا و القای جنگ از سوی مزدوران غربی باید مراقب باشیم زیرا هیچگونه علامتی که نشان دهد امریکا علیه ما قصد جنگ دارد، وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: زمانی که آمریکا در دنیا ابرقدرت بود ما با دستان خالی در برابر رژیم پهلوی ایستادیم و در ان زمان آمریکا جرأت نکرد به ما حمله کند و امروز همین آمریکا به قدرتی پوشالی تبدیل شده که توانایی جنگ با ایران قدرتمند را ندارد و رئیس جمهور آمریکا اینقدر می فهمد که توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد.

 

وی عنوان کرد: امثال کسانی که از تهدیدات دشمن می ترسند حامیان برجام هستند و حامیان برجام در حمایت از دشمن سخنرانی می کنند اما ملت مومن و ولایی ایران فرهنگ متفاوتی با حامیان غرب دارند و تکیه آنها فقط به خداوند متعال است.  

 

آیت الله عابدینی تأکید کرد: این وعده الهی است که هر کس دین خدا را یاری کند خداوند او را حمایت می کند و وقتی خداوند سبحان ما را یاری کند، هیچ کس نمی تواند هیچ غلطی کند و یاری خداوند متعال هم مخصوص کسانی است که دشمنان از آنها سخن محکم و درشتی ببینند، آنهایی که به دشمن لبخند زده و به ملت خود توهین می کنند، لیاقت نصرت الهی را ندارند.

 

وی اضافه کرد: تهدیدات امروز دشمن برای این است که بگویند ما هنوز زنده هستیم در حالی که آنها مرده اند و در حال نابودی هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه با اشاره به ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: در فرمایشی از امام حسن مجتبی (ع) آمده است: خداوند متعال ماه مبارک رمضان را زمین مسابقه برای مخلوقات خود قرار داده است، آنها که هوشیار هستند و بنده خوب خدا هستند مسابقه را می بینند و در آن شرکت می کنند که موضوع آن اطاعت خداوند برای رسیدن به رضایت است و آنقدر این مسیر را می روند تا خداوند بگوید من از شما راضی هستم.

 

وی توضیح داد: ماه مبارک رمضان فرصتی است که باید از آنها نهایت بهره را برده و تلاش کنیم خداوند متعال از ما راضی شود، در این ماه مبارک برخی با شب زنده داری، تلاوت قرآن و عبادت و مناجات پیشتاز شده ولی عده ای هم کوتاهی کرده و این فرصت را از دست می دهند.

 

آیت الله عابدینی در ادامه با اشاره به سالروز عقد اخوت بین پیامبر گرامی اسلام و حضرت علی (ع) افزود: در قرآن کریم آمده است در بین مومنان اخوت وجود دارد و اگر بین برادران و خواهران دینی و ایمانی کدورتی باشد پیش قدم شده و آن را حل می کنند و در ماه مبارک رمضان اصلاح ذات البین کاری است که ارزش آن از یک سال نماز و روزه بالاتر است.

 

وی خاطر نشان کرد: باید بکوشیم ارتباط با نزدیکان خود را برای رضای خدا و پیامبر خدا محکم تر کنیم، باید نسبت به هم دلسوز بوده و نباید نسبت به هم بی تفاوت باشیم.

 

امام جمعه قزوین به روز بهره وری و مصرف بهینه اشاره کرد و یادآور شد: متأسفانه اسراف در مواد غذایی بسیار دیده می شود و خداوند متعال می فرماید اسراف کنندگان برادران شیاطین هستند؛ بنابراین باید توجه داشته باشیم که اگر اسراف کنیم در دسته شیاطین قرار می گیریم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان حضرت خدیجه س قرآن کریم خبرگزاری شبستان رونق تولید ماه مبارک رمضان مصلی قرآن فضای مجازی شیراز امام جمعه قزوین آمریکا نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت

 سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگاران ضمن ابلاغ پیام رهبر فرزانه انقلاب به ملت بزرگ پاکستان برای ملت و دولت پاکستان از خداوند متعال موفقیت، پیشرفت، امنیت و وحدت و انسجام خواستار شد و بیان کرد: پیام انقلاب اسلامی برای همه ملت‌ها پیام بیداری، بصیرت و بصیرت افزایی است. پیام رهبری انقلاب برای همه ما امروز دشمن شناسی و دشمن ستیزی است. ما باید دشمن را بشناسیم و هم به طور دقیق ترفند‌های دشمن را شناسایی کنیم.

آیت الله رئیسی با اشاره به پیوند ناگسستنی ایران و پاکستان بیان کرد: کشور‌های اسلامی باید با یکدیگر دوست باشند. ایران و پاکستان علاوه بر اینکه همسایه و مسلمان هستند، اعتقادات و باور‌های آنان پیوندی ناگسستنی دارد و به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ملت ایران جدایی انداخت.

رئیس جمهور با بیان اینکه بنای ما این است که در دو دولت ایران و پاکستان، همکاری‌ها و راه‌های همکاری را افزایش دهیم، گفت:ظرفیت‌های زیاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و فناوری بین دو کشور وجود دارد و بنای ما این است که از همه ظرفیت‌ها برای ارتباط دو ملت و دو کشور بهره ببریم.

رئیسی با بیان اینکه این سفر به دعوت رئیس جمهور پاکستان انجام شد ومذاکرات از صبح امروز در ابعاد مختلف با مقامات کشور برگزار شد، گفت: اراده دو کشور بر توسعه روابط در تمامی حوزه‌های سیاسی، اقتصادی تجاری، علم و فناوری و فرهنگی است، امیدواریم بعد از این سفر رشد و توسعه روابط دوکشور را به شکل فزاینده‌ای شاهد باشیم.

رئیس‌جمهور اولویت کشور را توسعه روابط با کشور‌های همسایه، اسلامی، همسو و مستقل دانست و گفت: ایران و پاکستان به این نتیجه رسیده اند که می‌توان از همه ظرفیت‌ها در جهت توسعه روابط فی مابین بهره برد. انشاالله بعد از این نیز برنامه ما این است که با اولویت کشور‌های همسایه، اسلامی، همسو و مستقل به توسعه روابط بپردازیم.

وی بیان کرد: نگاه‌های مشترک بین ایران و پاکستان وجود دارد. هر دو کشور از فلسطین حمایت می‌کنیم. هر دو کشور نسبت به رژیم صهیونیستی و حامیان آن که این ظلم‌ها را در حق مردم فلسطین انجام می‌دهند، معتقدیم که این اقدامات باید هرچه سریع‌تر متوقف شود. هر دو معتقدیم که باید از حقوق بشر و مظلومین دفاع کرد. هر دو معتقدیم که باید با تروریسم، مواد مخدر و جرایم سازمان یافته مبارزه کرد. با دنبال کردن دیدگاه‌های مشترک همکاری بین ایران و پاکستان بیش از پیش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس نشانگر تحقق وعده‌های خداوند است
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • شکست آمریکا در صحرای طبس تحقق وعده‌های خداوند است
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • وقتی معجزه خداوند، مداخله نظامی آمریکا را شکست داد
  • به اتفاق اصفهان نمی‌توان گفت «حمله»!
  • رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت