Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@02:01:03 GMT

بدهی ۲۵۰۰میلیارد تومانی زندانیان دیه

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۶۲۴۴

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: هم اکنون ۱۳ هزار و ۴۰۰ بدهکار در زندان‌های کشور به سر می‌برند.

اسدالله جولایی در جشن گلریزان زندانیان جرایم غیرعمد در زاهدان افزود: این تعداد زندانی ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان بدهی دارند.

وی در ادامه بیان کرد: ۷ هزار و ۹۳۲ نفر سال گذشته  از طریق جشن‌های گلریزان و کمک خیرین از زندان آزاد شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل ستاد دیه کشور افزود: بدهی این افراد هزار و ۵۹۸ میلیارد تومان بود که ۴۸ درصد از این مبلغ توسط ستاد دیه انجام شده که توانسته اند از افراد شاکی گذشت و رضایت اخذ کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در مجموع ۱۳ هزار و ۴۰۰ بدهکار داریم که ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان در مجموع بدهی دارند که بیش از ۸ هزار نفر تک جرمی و مابقی جرم‌های قابل گذشت دارند.

این مسؤول بیان کرد: با پیگیری‌های ستاد دیه برای بررسی قانون اجباری شخص ثالث خوشبختانه بعد از سال ۹۵ آمار زندانیان راننده کاهش یافته است.

جولایی گفت: همچنین اصلاح قانون چک نیز مورد دیگری بود که توسط نمایندگان تصویب شد و به کاهش آمار زندانیان در زندان کمک فراوانی کرد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان نیز گفت: هم اکنون ۶۴ زندانی جرایم غیرعمد درسیستان و بلوچستان در زندان هستند که چشم به دستان خیران بسته اند تا به آغوشخانواده برگردند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی افزود: در سال گذشته یک و نیم میلیارد تومان کمک‌های خیران استان را در قالب بیش از ۲۰ جشن گلریزان جمع آوری و امانت داری و موجبات آزادی زندانیان نیازمند را فراهم کردیم.

وی افزود: امسال نیز جشن‌های گلریزان ۴۲ جشن خواهد بود و سومین استانی هستیم که جشن گلریزان با این تعداد را در سطح استان برگزار می‌کنیم.

حمیدی بیان کرد: امسال پیش ببینی می‌شود کمک‌های خیران بیش از سال گذشته باشد و رکورددار کشور باشیم.

وی تصریح کرد: ۱۵۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از سال گذشته تاکنون در استان آزاد شده اند که بیش از ۲ میلیارد تومان ستاد دیه استان و مرکز برای آزادی این زندانیان کمک کرده اند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون ۶۴ نفر مددجو در زندان‌های استان چشم امید به دستان خیران بسته اند که بدهی آنها یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است که امیدواریم امسال بتوانیم زمینه آزادی این ۶۴ نفر را فراهم و این مهم محقق شود.

 

ایسنا

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000E3W برچسب ها: دیه ، بدهی ، ستاد دیه ، اسدالله جولایی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: دیه بدهی ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: بدهی‌های بانک توسعه اسلامی را به صفر رساندیم

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074351 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی
  • خاندوزی: بدهی‌های بانک توسعه اسلامی را به صفر رساندیم
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان