Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@21:09:21 GMT

35قبضه سلاح کمری در سیرجان استان کرمان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۶۲۴۹

35قبضه سلاح کمری در سیرجان استان کرمان کشف شد

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیرجان گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی این شهرستان با انجام یک سری عملیات اطلاعاتی در یک واحد مسکونی 35 قبضه سلاح جنگی کلت با 300 فشنگ تیر کشف کردند.

سرهنگ محمد رضا ایران نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ارتباط سه نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از دستگیری 10 سارق هم در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده خبر داد و گفت: با دستگیری این سارقان پرده از راز 27 فقره سرقت در سیرجان برداشته شد.
سرهنگ ایران نژاد اضافه کرد: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان سیرجان ، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت که ماموران با گشت زنی محسوس و نا محسوس در سطح حوزه استحفاظی 10 نفر سارق را شناسایی و آنها را دستگیر کردند.
این مسئول انتظامی گفت : در بازجویی های اولیه سارقان به هشت فقره سرقت داخل خودرو، یک فقره سرقت موتورسیکلت ، یک فقره سرقت منزل ، 6 فقره سرقت اماکن خصوصی ، سه فقره اتومبیل و هشت فقره سایر سرقت ها اعتراف کردند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان لوازم و وسایل جهت باز نمودن قفل، وسایل و قطعات داخل خودرو و تعدادی مدارک شناسایی مربوط به افراد مالباخته کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه تحقیق از سارقان جهت کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد گفت : مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از سرقت دارد و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک می توانند مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
سیرجان در 175کیلومتری جنوب غربی کرمان قرار دارد.
7435/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اسلحه كشف سيرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور گفت: با وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از سوپر مارکتی در خیابان ایثارگران شمالی، بلافاصله مأموران در محل حاضر شده و مالک سوپر مارکت اظهار داشت شخصی حدوداً ۳۵ ساله وارد مغازه شد و با تهدید سلاح گرم، درخواست خالی کردن دخل مغازه کرده که سارق قبل از حضور واحد گشت از محل متواری شده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۳ ولنجک با اقدامات فنی پلیسی و بررسی فیلم‌های محل سرقت مشخصات ظاهری متهم و خودروی او را شناسایی و در اختیار تمامی واحدهای گشت‌های انتظامی قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تخصصی پلیسی ادامه داد: با اجرای طرح مهار پلیسی در سطح حوزه استحفاظی، نهایتاً ساعتی بعد خودرو را شناسایی و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: پس از بازرسی اولیه از متهم و خودرو، ۲ قبضه سلاح گرم، سه عدد خشاب و سه عدد تلفن همراه مسروقه کشف شد.

وی افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل و در بازجویی به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه با سلاح گرم اعتراف کرده و متعاقباً در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کد خبر 6077910

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی