Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- ایرنا- سرپرست هیات کاراته استان اصفهان گفت: یکی از برنامه های اصلی این هیات کمک به تیمی از استان برای حضور در لیگ کشوری و بین المللی با جذب حامی مالی است.

علی دوانیان روز جمعه در گفت‌ و گو با ایرنا با اشاره به برنامه های کوتاه مدت این هیات ورزشی و ضرورت حمایت از ورزشکاران، خاطرنشان کرد: جذب حامی مالی در کوتاه مدت برای حضور تیمی قدرتمند از استان اصفهان در لیگ کشوری از اولویت های این هیات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: کمبود اعتبار و نبود سالن اختصاصی از عمده ترین مشکلات فراروی ورزشکاران رشته کاراته استان است.
سرپرست هیات کاراته استان اصفهان بیان کرد: اعتبار سالانه اختصاصی به رشته کاراته در استان اصفهان 750 میلیون ریال است که با این میزان اعتبار اهداف و برنامه های ورزشی این رشته محقق نمی شود.
دوانیان اعتبار مورد نیاز سالانه این رشته ورزشی را حدود شش میلیارد ریال اعلام کرد.
به گفته وی کمبود اعتبار این رشته ورزشی را با چالش زیادی مواجه کرد که برای جبران آن از حامی مالی ورزشی برای گردش چرخه کاراته استفاده می شود.
دوانیان، ارتقای این رشته ورزشی را نیازمند حمایت مسوولان ذکر کرد و اظهارداشت: حمایت مادی در تشکیل تیم قدرتمند در کشور، برگزاری دوره استعدادیابی در شهرستان ‌ها و دوره لیگ استانی بسیار اثرگذار است.
سرپرست هیات کاراته استان اصفهان، استقبال از این رشته ورزشی را خوب ارزیابی کرد و گفت: یازده هزار ورزشکار بیمه شده در استان مشغول فعالیت هستند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات با عنوان بانوی قدسیان ویژه بانوان و مولای عرشیان ویژه آقایان در استان اضافه کرد: تعداد دختران و پسران شرکت کننده در این مسابقات به ترتیب 300 و 400 نفر بودند
و نفرات برتر در قالب تیم استانی انتخاب و برای اعزام به مسابقات از آنان استفاده می شود.
به گفته وی این مسابقات در روزهای 22 تا 25 اردی بهشت در رشته کاتا انفرادی، تیمی و کمیته برگزار شد.
استان اصفهان افزون بر 300 هزار ورزشکار سازماندهی شده و 52 هیات ورزشی دارد.
م- س 6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كاراته اصفهان هيات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیک بوکسینگ در بام سبز

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در این برنامه حدود صد ورزشکار رشته رزمی کیک بوکسینگ به صورت هماهنگ تمرینات این رشته را در بام سبز اجرا کردند و در پایان بخشی از مهارتهای این رشته ورزشی را به شکل مبارزه رودررو به نمایش گذاشتند.

ورزش شافل بورد و کورن هول از دیگر برنامه‌هایی بود که در کنار نمایش کیک بوکسینگ کاران در یکشنبه ورزشی ایران‌مال در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6080906

دیگر خبرها

  • کاراته کای نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • کیک بوکسینگ در بام سبز
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم