Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات فوتبال فارس گفت: تیم بانوان خلیج فارس شیراز از این پس با نام زاگرس شیراز به میدان می‌رود.

هنرپیشه رییس هیات فوتبال استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: در رقابت‌های فوتبال این فصل لیگ برتر بانوان کشور فارس یک سهمیه داشت که به علت نبود اسپانسر تا مرز از دست رفتن این امتیاز پیش رفتیم و در نهایت تیم با نام خلیج فارس راهی مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در نیم فصل نخست به علت مشکلات مالی و استفاده از بازیکنان جوان و کم تجربه نتایج خوبی توسط نماینده فارس کسب نشد، ادامه داد: در همین راستا با رایزنی‌های انجام شده با باشگاه زاگرس شیراز قرار شد این باشگاه در نیم فصل دوم این امتیاز فارس را زیر پوشش خود درآورد.

هنرپیشه تصریح کرد: مراحل اداری آن در چند هفته اخیر انجام شده و نامه تغییر نام نیز به فدراسیون ارسال شد و از این پس این تیم با نام زاگرس شیراز به میدان می‌رود.

رییس هیات فوتبال استان فارس ابراز امیدواری کرد تا با حمایت‌های اسپانسر جدید و همچنین کسب تجربه توسط بازیکنان نماینده فارس در ادامه لیگ، نتایج بهتری کسب کند.

تیم فوتبال زاگرس شیراز که تا پیش از این با نام خلیج فارس به میدان می‌رفته هم اینک با ۳ امتیاز در قعر جدول ۱۲ تیمی جای دارد و امشب ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در بوشهر به مصاف پارس جنوبی این شهر می‌رود.

انتهای پیام/چ

زاگرس شیراز در لیگ برتر فوتبال بانوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خانواده زنده یاد دکتر فاطمه لشکری در اقدامی خیرخواهانه کتابخانه شخصی وی شامل بیش از ۵۰۰ نسخه کتاب نفیس را با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به کتابخانه عمومی خلیج فارس شهر بوشهر اهدا کرد.

افسانه دارابی با بیان اینکه این کتاب‌ها اغلب با موضوع ادبیات فارسی هستند، اظهار کرد: طی مراسمی در سوم اردیبهشت ماه، ضمن تجلیل از این حرکت خیرخواهانه، آئین نکوداشت سال‌ها فعالیت علمی و فرهنگی این بانو در طول حیات خود در این کتابخانه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081315

دیگر خبرها

  • جایگاه شاخص بانوان ایرانی در هنر نگارگری و تذهیب حفظ شود
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند/ شمس‌آذر انتحاری بازی می‌کند
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس
  • چهارشنبه بعد؛ روز تاریخی برای فوتبال ایران | طلسم بزرگ شکسته می شود