Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحسن رفیعی‌پور فرماندار تنگستان ظهر امروز در بازدید از اسکله بندر دلوار با بیان اینکه، نوار ساحلی تنگستان از ظرفیت بالایی برای رونق اقتصادی و تولید برخوردار است اظهار داشت: بنادر این شهرستان از ظرفیت بالای در امر صید، صیادی و آبزی‌پروری دارد که معیشت بیشتر ساحل نشینان تنگستانی از راه دریانوردی و صید و صیادی تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مطالبات ساکنان بنادر تنگستان را ایجاد و ساماندهی اسکله‌ها دانست و اظهار کرد: شهرستان ساحلی تنگستان دارای بنادر متعدد صیادی و تجاری است که عمده معیشت مردم مرزدار این بنادر از راه دریا است.

فرماندار تنگستان با تاکید بر رسیدگی بیشتر به مطالبات مردم بندر نشین تنگستانی تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در اواخر اسفندماه سال قبل، ۲۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل و بهسازی بنادر صیادی تنگستان شامل بندر عامری و احداث اسکله صیادی دلوار به تصویب رسید.

رفیعی‌پور بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته ۱۰۰ میلیارد ریال برای کمک به بهسازی بندر صیادی عامری و مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال برای احداث اسکله صیادی دلوار در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر به تصویب رسید.

فرماندار تنگستان افزود: بیشتر مردم بخش دلوار شهرستان تنگستان از طریق صید و صیادی و تجارت دریایی امرار و معاش می‌کنند که لازم بود نسبت به احداث و بهسازی این بنادر اقدام شود.

انتهای پیام/ف

تصویب ۲۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل بنادر صیادی تنگستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رییس جمهور بنادر و دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۶۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان در جلسات 472 و 473 شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور اعضای این شورا که در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، به تصویب رسید.

دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی در این باره گفت: با توجه به نبود ساختار فرابخشی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و تقسیم کار دستگاهی فعالیت ها و امور مربوط به دوره نوجوانی؛ شورای عالی انقلاب فرهنگی در آبان سال گذشته مصوب کرد که امور مربوط به دوره نوجوانی به وظایف شورای عالی جوانان الحاق و اضافه و در این راستا اساسنامه شورای عالی جوانان تکمیل شود.

غلامرضا بصیرنیا افزود: اساسنامه اصلاحی شورای عالی نوجوانان و جوانان در جلسه 472 شورای معین طرح و بررسی شد و در بخش اهداف، وظایف و ترکیب این شورا؛ برنامه‎ ریزی، هماهنگی و تقسیم کار دستگاهی فعالیت برای دوره نوجوانی نیز لحاظ شد.

همچنین با توجه به ضرورت چابک سازی ساختار و به منظور تسهیل در فرایند تصمیم گیری و پیشبرد امور مهم در دوره نوجوانی و جوانی؛ ترکیب شورای عالی نوجوانان و جوانان با رویکرد کارآمدسازی و اثربخشی به سمت تعدیل و تغییر سوق داده شد و مقرر شد در ترکیب آن با توجه به ضرورت حاکمیت یک نگاه جامع و تخصصی نسبت به امور و مسائل مهم نوجوانان و جوانان؛ از حضور و مشارکت متخصصان حوزه های مختلف و دستگاهها ذی ربط حسب مورد نیز استفاده شود.

دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین گفت: در جلسه 473 این شورا؛ به استقبال چشمگیر از آیین مذهبی اعتکاف و افزایش تعداد معتکفین به ویژه نوجوانان و جوانان در مقایسه با سنوات قبل اشاره شد و در ادامه اساسنامه ستاد مرکزی اعتکاف طرح و بررسی شد و به زودی به صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه خواهد شد که امید است با تشکیل این ستاد؛ شرایط و بستر مناسب برای رشد و گسترش فرهنگ و آئین متعالی اعتکاف در سطح ملی و بین‌المللی فراهم آید.

دیگر خبرها

  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر
  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود