Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@15:01:43 GMT

یک تکواندوکار دیگر هم پایش به منچستر نرسید!

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۷۰۶۲

یک تکواندوکار دیگر هم پایش به منچستر نرسید!

کارشکنی سفارت انگلیس در صدور روادید تکواندوکاران ایرانی برای حضور در مسابقات جهانی باعث شد پس از میرهاشم حسینی، عرفان ناظمی هم حضور در این رویداد بزرگ را از دست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 منچستر در حالی سومین روز خود را سپری می‌کند که بعد از صادر نشدن ویزای میرهاشم حسینی، عرفان ناظمی هم از سوی کشور میزبان روادید خود را دریافت نکرد تا حضور در این رویداد مهم را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشکنی سفارت انگلیس خیلی راحت شانس کسب 2 مدال را از ایران و تیم فریبرز عسگری گرفت؛ بدون اینکه 2 ملی پوش ایرانی بتوانند به منچستر سفر کنند.


همچنین در ادامه رقابت‌های امروز ناهید کیانی، نماینده وزن 49- کیلوگرم ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی با نتیجه با نتیجه 28 بر 7 مقابل پانیپاک وانگپاتاناکیت از تایلند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.
در رقابت‌های وزن 57- کیلوگرم، پریسا جوادی در دور نخست با نتیجه 13 بر 4 مقابل دزیره رولاف از آمریکا به برتری دست یافت. او در مرحله یک‌شانزدهم نهایی نز در راند طلایی و با امتیاز 19 بر 17 مقابل پاتریکا آدامکیویسز از لهستان به برتری دست یافت.

 


همچنین در رقابت‌های وزن 74- کیلوگرم مردان، امیرمحمد بخشی ابتدا با نتیجه 16 بر 7 از سد میگوئل ترجوس سالاس از کلمبیا گذشت، بخشی در مرحله یک‌شانزدهم نهایی نیز با نتیجه 10 بر 6 مقابل کریستین مک نیس از انگلیس پیروز شد. او با شکست 23 بر 15 حریف چینی توانست به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

 

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ از ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه بانکوک آره نا تایلند به مصاف هم رفتند و در خاتمه این دیدار ایران ۶ بر یک به برتری رسید.

بهروز عظیمی، سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، علی‌اصغر حسن‌زاده و مهدی کریمی (۲) گل‌های تیم وحید شمسایی را وارد دروازه قرقیزها کردند.   با این پیروزی تیم ملی فوتسال ایران ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را که در شهرهای بخارا، تاشکند و اندیجان برگزار می‌شود کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • افغانستان به مصاف تاجیکستان می‌رود
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد