Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:37:51 GMT

سرپرست پارس جنوبی جم خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۷۰۸۲

سرپرست پارس جنوبی جم خداحافظی کرد

سرپرست پارس جنوبی جم طی نامه‌ای خداحافظی خود از این تیم را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، عبدالرحیم خطیب سرپرست پارس جنوبی که طی سال گذشته در این پست فعالیت و خدمات ارزنده ای را به نماینده جم در لیگ برتر ارائه کرد، بعد از دیدار با پرسپولیس در هفته سی‌ام لیگ برتر از سمتش استعفا داد.

 

خطیب طی نامه‌ای خطاب به بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی خداحافظی خودش را از این تیم اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این نامه ضمن تشکر از مردم جم، مدیران باشگاه به خصوص بهرام رضاییان و مدیران منطقه ویژه پارس جنوبی،مقامات شهری و استانی و هواداران اعلام کرده که به دلایل شخصی قادر به ادامه فعالیت در این باشگاه نیست. خطیب همچنین از مهدی تارتار نیز سپاسگزاری کرده که در فصول گذشته با وجود همه مشکلات با همه وجود برای این تیم کار کرده است.

 

گفتنی است؛ ظهر امروز مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی نیز به تمجید از خطیب پرداخت و گفت: «باید از آقای خطیب سرپرست تیم مان تشکر ویژه‌ای داشتم. از مردم و همه مسئولان شهرستان جم می‌خواهم قدر حاج رحیم خطیب را بدانند. اگر این آدم بزرگ در طول 3 فصل گذشته و به خصوص لیگ هجدهم نبود، خیلی اتفاقات بدی رخ می‌داد. ما خیلی مواقع به مشکل برمی خوردیم که حاج رحیم مردانگی می‌کرد و از جیب خودش هزینه می‌کرد. بازیکنان جوان ما هروقت مشکل مالی داشتند، آقای خطیب به عنوان برادر بزرگ‌تر یا پدر آنها کمک می کرد. او میلیون‌ها تومان از جیب خودش بدون هیچ منتی خرج کرده و من ایمان دارم اگر او کنارمان نبود، تیم ما خیلی زود متلاشی می‌شد. واقعا او بود که تیم را حفظ کرد.»

پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی با نخستین سامانه تحت وب سمات پس از ۱۶ سال

فعالیت نخستین سامانه تحت وب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی پس از ۱۶ سال ارائه خدمت، از فهرست سامانه‌های تحت وب این شرکت متوقف شد تا بیش از ۴۰ هزار کاربر این سامانه به درگاه ذینفعان بازار سرمایه منتقل شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فعالیت سامانه وضعیت دارایی سهامداران (IPS) به عنوان نخستین سامانه تحت وب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در مراسمی با حضور مدیرعامل این شرکت متوقف شد تا بیش از 40 هزار کاربر این سامانه به درگاه ذینفعان بازار سرمایه (ddn.csdiran.ir) منتقل شوند.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری در این مراسم که با حضور معاون و مدیران فناوری و توسعه نوآوری برگزار شد، گفت: توسعه خدمات زیر ساختی در شرکت سپرده گذاری مرکزی باعث شده است تا این شرکت بتواند خدمات متنوعی را به ذینفعان خود ارائه کند.

محمد باغستانی با بیان اینکه تحولات فراوانی در سال های اخیر در حوزه فناوری اطلاعات در شرکت سپرده گذاری مرکزی رخ داده است، افزود: هدفگذاری مهم این شرکت در سال 1403 ارتقا و توسعه کیفی سامانه های سمات است تا بتوانیم خدمات مطلوبتری را به ذینفعان مختلف شرکت سپرده گذاری مرکزی ارائه دهیم.

وی یکی از ویژگی های بارز شرکت سپرده گذاری مرکزی را پویایی در این مجموعه بابت راه اندازی، توسعه، ارتقا و توقف فعالیت سامانه های خود اعلام کرد و اظهار داشت: عمر مفید سامانه ها با توجه به تغییرات فراوان در حوزه فناوری اطلاعات، حدود 10 سال است به همین علت فعالیت نخستین سامانه تحت وب شرکت سپرده گذاری مرکزی متوقف شد تا از این پس، کاربران این سامانه از خدمات متنوع و یکپارچه سامانه ذینفعان بازار سرمایه استفاده کنند.

این گزارش می‌افزاید: ایده راه اندازی سامانه وضعیت دارایی (IPS) را مرحوم علیرضا حاجی نوروزی مدیرعامل وقت شرکت سپرده گذاری مرکزی در سال 1386 برای مشاهده پرتفو (سبد دارایی) سهامداران مطرح کرد و این سامانه شهریورماه سال 1387 رونمایی شد.

سهامداران برای فعالیت در این سامانه که دارای سه نسخه فارسی، انگلیسی و تحت اندروید موبایل بود باید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و در این سامانه ثبت نام می کردند تا بتوانند خدماتی همچون ارایه اطلاعات دارایی سهامداران (سبد سهام)، دارایی قابل معامله، کارگزار ناظر، نمایش آخرین معاملات آخرین روز معاملاتی و امکان گزارش گیری از سبد سهام را دریافت کنند.

در مجموع بیش از 40 هزار سهامدار در این سامانه حساب کاربری داشتند اما به مرور بعد از رونمایی درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه که خدمات کامل تری را در اختیار سهامداران قرار می داد سامانه وضعیت دارایی سهامداران به مرحله بازنشستگی خود نزدیک شد و پس از 16 سال ارائه خدمت، از فهرست سامانه های تحت وب شرکت سپرده گذاری مرکزی خارج شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • تیلور غرورش اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • خداحافظی تلخ جیدن کاکس آمریکایی از دنیای کشتی + ویدئو
  • خداحافظی با نخستین سامانه تحت وب سمات پس از ۱۶ سال
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • بیش از ۴۱ هزار هکتار از اراضی خراسان جنوبی زیر کشت غلات است
  • اجرای ۷ مصوبه سفر استاندار خراسان جنوبی به بندان