Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان ۲۰۱۹ از روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه با حضور ۹۷۵ تکواندوکار از ۱۵۰ کشور به میزبانی "منچستر" انگلیس آغاز و به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.

امروز (جمعه ۲۷ اردیبهشت‌ماه) و در سومین روز این رقابت‌ها، مبارزات اوزان ۷۴- کیلوگرم مردان و ۴۹- و ۵۷- کیلوگرم زنان پیگیری می‌شود که امیرمحمد بخشی، ناهید کیانی و پریسا جوادی به عنوان نمایندگان این روز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناهید کیانی تکواندوکار وزن ۴۹- کیلوگرم کشورمان با قبول شکست ۲۸ بر ۷ برابر «پانیپاک وانگپاتاناکیت» نماینده با تجربه تایلند که درکارنامه او برنز المپیک ریو ۲۰۱۶، قهرمانی جهان ۲۰۱۵ و نایب قهرمانی ۲۰۱۷، طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، قهرمان آسیا ۲۰۱۶ و... به چشم می‌خورد، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ناهید در گام نخست موفق شد مقتدرانه «یونیشا رای» از نپال را ۳۴ بر ۷ شکست داده و راهی مرحله بعد شود؛ در ادامه نیز به مصاف «مادینا مانوپوا» ازبک نایب قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ رفت که مبارزه با نتیجه ۴ بر ۴ به راند طلایی کشیده شد و ناهید موفق شد در این راند با برتری از شیاپ‌چانگ خارج شود، اما در حله بعد و برابر نماینده تایلند نتیجه را واگذار کرد.

هدایت تیم زنان برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربیان است.

بیشتر بخوانید:

مدال آوران روز نخست رقابت‌های جهانی مشخص شدند

دومین مدال آور تاریخ تکواندو بانوان ایران مشخص شد

هادی‌پور تنها نماینده ایران در روز دوم

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون تکواندو ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های بوکس تورنمنت جاده ابریشم باکو که از روز یکشنبه آغاز شده است، امروز (سه‌شنبه - ۷ فروردین ۱۴۰۳) بوکسور سبک وزن ایران موفق شد با پیروزی مقابل حریف خود، چهارمین مدال ایران در این رقابت‌ها را قطعی کند.

عصر امروز در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری به مصاف «اوروزبیکوف» از قرقیزستان رفت و مقابل این حریف به برتری رسید تا ضمن راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی، چهارمین مدال ایران (برنز) را در این تورنمنت قطعی کند.

پیش از این نیز در مبارزات روزهای گذشته، مهدی پرویزی، مصطفی ریگی و کسری طهماسبی با رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرده بودند.

دیگر خبرها

  • صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی
  • ۱۰ رویداد مهم ورزشی برای ایران سال ۱۴۰۲
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • چهارمین برنز ایران در تورنمنت بوکس باکو قطعی شد