Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشکنی میزبان ادامه دارد.

طرفداری- بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 منچستر در حالی سومین روز خود را سپری می کند که با صادر نشدن ویزای میرهاشم حسینی و عرفان ناظمی از سوی کشور میزبان این دو هوگوپوش شایسته و توانمند کشورمان حضور در این رویداد مهم را از دست دادند.

به گزارش فدراسیون تکواندو؛ بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ از چهارشنبه – ۲۵ اردیبهشت‌ماه با حضور ۹۷۵ تکواندوکار از ۱۵۰ کشور به میزبانی "منچستر" انگلیس آغاز  و به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس برگزار شد

داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس با حضور داوران جشنواره خودنویس در نشر صاد برگزار شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس با حضور داوران جشنواره خودنویس یعنی لیلا جلینی، علی الله سلیمی،  هادی خورشاهیان (دبیر جشنواره) و میرشمس‌الدین فلاح هاشمی (مدیرعامل نشر صاد)  در نشر صاد برگزار شد.

در این جلسه هر کدام از داوران در انتخاب نفرات برتر تقریباً اتفاق داشتند و نفرات داوران بسیار نزدیک به هم بودند. به گفته داوران سعی شده است ملاک انتخاب آثار برگزیده داستان‌هایی باشند که هم به زبان و نثر و هم موضوعی منطبق بر خواسته و مطالبه نشر صاد باشد.

اسامی برگزیدگان در مراسم اختتامیه جشنواره خودنویس که در اردیبهشت‌ماه خواهد بود اعلام می‌شود.

انتشار چهار کتاب جدید از نوقلمان جشنواره خودنویس

آثار برگزیده و سایر نویسندگانی که آثارشان قابل اعتنا بودند پس از اعمال نهایی نکات نویسندگی در نشرسرای خودنویس به چاپ خواهند رسید.

 محورهای مسابقه داستان‌نویسی خودنویس که سال گذشته فراخوانش اعلام شد عبارت بودند از: خودباوری و خوداتکایی، رشادت و شجاعت اقوام ایرانی، اقتدار و امنیت، قهرمان‌پروری و الگوسازی، و نگاهی ویژه به جایگاه زنان ایران اسلامی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • تانک بختیاری از روی نماینده میزبان رد شد!
  • داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس برگزار شد
  • غول سنگین وزن چهارمین فرنگی‌کار ایرانی در نیمه نهایی آسیا
  • آغاز سومین دوره مسابقات جام جهان پهلوان عبدالله موحد در بابلسر
  • اهواز، میزبان مسابقات وزنه‌برداری کارگری قهرمانی ایران
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • داوران چهارمحالی رقابت‌های کشوری کوراش را سوت می‌زنند