Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@10:58:07 GMT

فوتبال جهان| واکنش سریع یوفا به انتقادهای تند آرسنال

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۷۲۷۲

فوتبال جهان| واکنش سریع یوفا به انتقادهای تند آرسنال

فوتبال جهان - یوفا یک روز پس از انتقادهای تند آرسنال در ارتباط با بازی فینال لیگ اروپا در باکو واکنش رسمی نشان داد. ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود آورده است: تیم آرسنال با آگاهی به خاطر تجربه کافی از سال‌ها شرکت در رقابت‌های باشگاهی تحت کنترل یوفا به خوبی این حقیقت را می‌داند که سازماندهی بازی‌های فینال یک عملیات دشوار و طولانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروسه از سوی یوفا طی چند سال انجام می‌شود و این بدان معناست که شرایط  دقیق و سازماندهی بازی‌های فینال باشگاهی اروپا از قبل قابل اطلاع و شناخت نیست. تجارت تمامی دیدارهای فینال تورنمنت‌های قبلی به ما می‌گوید که تعیین دقیق تعداد و قیمت بلیت‌ها برای 2 تیم فینالیست  بر مبنای ظرفیت ورزشگاه نیست. این کار بر اساس آمارهای به دست‌آمده انجام می‌شود. البته این مساله بسیار خوبی است که روند فروش بلیت‌ها حتی برای هواداران فوتبال محل برگزاری کشور بی‌طرف تا تعیین 2 تیم فینالیست به تعویق افتاده شود. این اقدام با توجه به پیچیدگی عملیات فروش بلیت‌ها و برنامه‌های امنیتی ممکن نیست.

یوفا همچنین در این بیانیه از آمادگی خود برای یافتن راهکارهایی جهت سفر ارزان و راحت هواداران 2 تیم چلسی و آرسنال به باکو خبر داد.

تیم آرسنال لندن از یوفا خواست تا منافع هواداران فوتبال را در دیدارهای فینال فصول آینده باشگاهی اروپا مورد توجه قرار دهد.

در بیانیه  آرسنال خطاب به یوفا آمده بود: «باید منافع هواداران در محل‌های برگزاری دیدارهای فصول آینده رقابت‌های باشگاهی اروپا به طور ویژه‌ای مورد توجه قرار بگیرد. اتفاقی که برای بازی فینال لیگ اروپا در شهر باکو رخ داد قابل پذیرش نیست و نباید در آینده تکرار شود. ما آماده بحث و ارائه هرگونه راهکار برای آینده و جلوگیری از تکرار چنین شرایطی هستیم».

آرسنال روز 29 ماه می (8 خرداد) در شهر باکو، پایتخت آذربایجان در بازی فینال لیگ اروپا به مصاف دیگر تیم انگلیسی یعنی چلسی خواهد رفت. به هواداران هرکدام از این تیم‌های انگلیسی شش هزار بلیت تعلق گرفت. این در صورتی است که ورزشگاه المپیک باکو گنجایش 60 هزار نفری دارد. آرسنال به دنبال این تصمیم یوفا با ابراز ناخرسندی اعلام کرد فقط 45 هزار هوادارش دارای بلیت‌های فصلی هستند و شش هزار بلیت بازی فینال لیگ اروپا تأمین‌کننده نیازهای آنها نخواهد بود.

جریمه آژاکس، بارسلونا، تاتنهام و محرومیت مشروط پوچتینو

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ اروپا آرسنال اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ اروپا آرسنال اتحادیه فوتبال اروپا یوفا لیگ اروپا آرسنال اتحادیه فوتبال اروپا یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی جدید دنیای فوتبال

­بازیکن ۱۷ ساله آفریقایی- فرانسوی مسی جدید فوتبال جهان لقب گرفت.

به گزارش مشرق، رایان مسی بازیکن ۱۷ ساله فرانسوی به تازگی به مسی جدید فوتبال جهان تشبیه شده است.

رایان مسی ارتباطی با لیونل مسی ندارد، اما گفته می‌شود این بازیکن از لحاظ هوش و نبوغ فوتبالی از ستاره فوتبال جهان کم ندارد.

رایان مسی ماکنون در تیم ۱۷ ساله‌های فرانسه بازی می‌کند و وی اصلیتی کامرونی دارد، اما پدر بزرگ وی سودانی است و خود این بازیکن در فرانسه بازی می‌کند.

این بازیکن متولد سال ۲۰۰۷ است و رابطه خانوادگی با لیونل مسی ندارد او در تیم دیژون فرانسه بازی می‌کند و اخیرا با تیم ملی جوانان این کشور به میدان رفته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • مسی جدید دنیای فوتبال
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • فرگوسن و کلوپ هم نمی توانند برای فوتبال ایران کاری کنند | با تیم قلعه نویی خیلی سریع حذف می شویم
  • بایرن خطاب به هواداران: بلیت بازی آرسنال را نخرید!
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • واکنش تند و عجیب دروازه‌بان اسطوره‌ای به گریه وینیسیوس
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • واکنش تند چیلاورت به گریه وینیسیوس: سیرک!
  • دکلان رایس: رودری بهترین شماره 6 جهان است؛ استونز نمی‌دانست که قرار است مقابل آرسنال بازی کند