Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،ششمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با حضور روابط عمومی های برتر و نخبگان و اساتید کشوری این حوزه در مجموعه تلاش وزارت کار برگزار و در طی آن ستاره ارتباطی دولت، ستاره طلایی، ستاره شایستگی، ستاره پیشکسوت، ستاره آموزشی، ستاره زرین، ستاره ملی و ستاره خدمت معرفی و از آنان با اهدای لوح و تندیس تقدیر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان در ششمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با رای هیئت داوران "ستاره طلایی روابط عمومی" در سال ٩٧ را کسب نمود و رضا صفریان مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان تندیس ستاره طلایی را از مسئولان برگزاری این جشنواره دریافت کرد.

هوشمند سفیدی دبیر جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی فولاد هرمزگان ضمن تبریک فرارسیدن روز روابط عمومی برگزاری این جشنواره را در جهت گرامیداشت این روز دانست و اظهار داشت سعی می کنیم در طی این برنامه  به اهمیت و ضرورت استفاده بیشتر از روابط عمومی ها تاکید کنیم و فضایی را رقم بزنیم تا تعصب حرفه ای و همگرایی حرفه ای خودمان را ارتقا دهیم.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان نیز پس از کسب تندیس ستاره روابط عمومی در ششمین جشنواره ستارگان روابط عمومی در حاشیه این مراسم گفت: شرکت فولاد هرمزگان در مسئولیت های اجتماعی همواره پیشتاز است و تلاش دارد تا در حوزه مسئولیت اجتماعی مشارکت فعال داشته باشد.

صفریان با اشاره به نقش مدیران ارشد و حمایت آنان از روابط عمومی اظهار داشت: شناخت مدیران ارشد از روابط عمومی ها و فعالیت های آنها در عملکرد روابط عمومی ها بسیار تاثیرگذار است. این موضوع در فولاد هرمزگان بسیار مهم و همواره مدیرعامل محترم از روابط عمومی حمایت های لازم را داشته اند و جا دارد از تلاش های ایشان از همین تریبون تشکر کنم.

مدیر روابط عمومی فولاد هرمزگان از کمک و مشارکت این مجموعه در کمک رسانی به سیل زدگان خبر داد و گفت: در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد هرمزگان محموله ای به ارزش ١٠ میلیارد ریال کمک نموده است.

به گفته وی طرح نظام مسئولیت های اجتماعی در شرکت فولاد هرمزگان در حال تدوین است که تا نیمه نخست امسال، اجرایی خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران روابط عمومی شرکت فولاد فولاد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا

به گزارش "ورزش سه"، درخشش یامال در ترکیب بارسلونا در این فصل تحت هدایت ژاوی توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا را جلب کرده و تحسین بسیاری را از سوی فوتبال‌دوستان و کارشناسان برای او به همراه داشته است.

ارسلونا در این فصل شرایط بسیار دشواری را تجربه کرد و روزهای سختی داشت اما درخشش اینب بازیکن ۱۶ ساله در ترکیب این تیم نقطه روشنی برای آنها بود و مدیران و هواداران را به نسل آینده لاماسیا امیدوار کرد.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که چند مشتری جدی برای خرید این ستاره جوان پیشنهاداتی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ارائه خواهند کرد حالا رسانه‌های نزدیک به پاری سن ژرمن مدعی شدند که آنها آماده هستند تا پیشنهاد باورنکردنی ۲۰۰ میلیون یورویی را به بارسلونا ارسال کنند.

این ادعا در حالی مطرح شده که مدیران بارسا پیش از این بارها تاکید کرده بودند که به هیچ وجه حاضر به فروش یامال نیستند و این بازیکن از نظر آنها غیر قابل فروش است اما با توجه به شرایط مالی بسیار بد این باشگاه شاید ارائه پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی بتواند نظر آنها را تغییر دهد  چون به راحتی می‌توانند با این مبلغ مشکلات مالی را حل کرده و بازیکنان مد نظر خودشان را به خدمت بگیرند.

دیگر خبرها

  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • اگر فضا پر از ستاره است پس چرا اینقدر تاریک است؟!
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • مردم باید ثمره دوستی ایران و چین را در مظاهر توسعه مشاهده کنند
  • به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با چین هستیم
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان