Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مهلا مومن‌زاده دختر شایسته تکواندو ایران موفق شد در نخستین تجربه حضور خود در مسابقات جهانی بر سکوی نایب قهرمانی بایستد و دومین مدال نقره تاریخ تکواندو بانوان ایران را به نام خود ثبت نماید. وی در خصوص کسب این نشان در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: برای کسب مدال طلای این رقابت‌ها تمام تلاش خود را کردم؛ در فینال برابر نماینده با تجربه کره‌جنوبی که قهرمان جهان دوره قبل بود قرار گرفتم و اما متاسفانه نتیجه آن طور که پیش‌بینی کردم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انشالله در مسابقات آتی بهترین و خوشرنگ‌ترین مدال را بدست می‌آورم.

وی افزود: در رده‌سنی نونهالان تجربه قهرمانی در مسابقات جهانی را داشتم و پس از آن نیز در رده‌سنی نوجوانان شرکت داشتم؛ اما رقابت‌های جهانی در رده سنی بزرگسال واقعا متفاوت است، خوشحالم که توانستم در اولین حضور مدال نقره جهان را کسب کنم.

نایب قهرمان جهان اینطور ادامه داد: برای شرکت در این رقابت‎ها 4 ماه تمرینات سخت و فشرده را پشت سر گذاشتیم و کادرفنی خیلی زحمت کشیدند تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب نماییم.همچنین در اردوی صربستان با تکواندوکاران قدرتمند مبارزات خوبی را انجام دادیم و متوجه شدیم از این نفرات هیچ چیز کم نداریم.

دختر 17 ساله تکواندو ایران تصریح کرد: هدفم تاریخ سازی در مسابقات قهرمانی جهان بود اما شاید خواست بود که این مهم حاصل نشد و امیدوارم در مسابقات پیش‌رو جبران نمایم؛ خدا را شکر در نخستین تجربه حضور موفق شدم بر سکوی نایب قهرمانی جهان بایستم.

وی در پایان گفت: مدالم را ابتدا به مردم سرزمینم تقدیم می کنم  و امیدوارم توانسته باشم ذره‌ای دل آنها را شاد نمایم. همچنین ای مدال را به دایی شهیدم عباس غیاثوند که برای دفاع از مهین و پرچم ایران جان فشانی کرد اهدا می‌‌کنم. از حمایت‌های بی دریغ مسئولین فدراسیون تکواندو، نایب رییس بانوان، کادرفنی و همچنین خانواده و اساتیدی که در این مدت به من کمک کردند و برایم زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی تکواندو مومن زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد؛ رودرو شدن با سردار در اولین تجربه مربی‌گری

 جزئیات بیشتر از توافق فابیو کاناوارو که از امروز سرمربی جدید اودینزه خواهد بود، با باشگاه فریولیایی رسیده که تنها در انتظار اعلام رسمی اخراج گابریله سیوفی از سوی این باشگاه است.

طبق آنچه که اسکای گزارش داده، قرارداد این مدافع سابق تیم ملی ایتالیا تا ژوئن یعنی پایان فصل خواهد بود، اما بعید نیست که به سمت پروژه بلندمدت برویم. طرفین در مورد احتمال گنجاندن گزینه قرارداد دو ساله در توافقات بین باشگاه و کاناوارو بحث می‌کنند.

اولین حضور برنده توپ طلای ۲۰۰۶، دیداری تاریخی خواهد بود که قلب‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. کاناوارو در تجربه جدید خود بلافاصله دنیله ده روسی، هم تیمی خود در ایتالیایی که قهرمان جهان شد را پیش روی دارد

همچنین آنها چندین بار دیگر در دوران حرفه‌ای با یکدیگر روبرو شده‌اند، حتی به عنوان مربی. این دو در واقع قبلاً در اسپال -بنونتو در آخرین دوره مسابقات قهرمانی سری B با یکدیگر روبرو شده‌اند.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد؛ رودرو شدن با سردار در اولین تجربه مربی‌گری
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • ۳سهمیه المپیکی: دختر قایقران ایران بلیت پاریس گرفت
  • رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک + فیلم
  • سه سهمیه المپیکی ایران در قایقرانی
  • رضایی اولین قایقران مازندرانی در المپیک
  • کسب اولین سهمیه قایق دونفره در تاریخ قایقرانی ایران