Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:53:08 GMT

2 جسد در رودخانه دز کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۷۷۳۸

2 جسد در رودخانه دز کشف شد

دزفول - ایرنا - عصر جمعه 2 جسد توسط غواصان آتش نشانی دزفول در رودخانه دز کشف شد.

به گزارش ایرنا از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول گفت: جنازه نوجوان 13 ساله که پنج روز پیش در رودخانه دز غرق شده بود در ساعت 16:30 دقیقه امروز توسط تعدادی از شهروندان در حوالی بیشه عباس آباد مشاهده و توسط اکیپ غواصی آتش نشانی دزفول از رودخانه دز بیرون کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالحسین معظم فر با اشاره به یک حادثه دیگر افزود: در پی تماس شهروندی با سامانه 125 این سازمان در ساعت 19:20 دقیقه گزارش غرق شدن مردی حدود 30 ساله در حوالی پل قدیم اطلاع رسانی شد.
وی اظهارداشت: ستاد فرماندهی عملیات به سرعت 2 اکیپ از آتش نشانان ایستگاه های شماره سه و مرکزی آتش نشانی را به محل گزارش شده اعزام کرد و بلافاصله عملیات غواصی و جستجو در محدوده پل قدیم آغاز شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول افزود: پس از 50 دقیقه تلاش جسد این مرد کشف و از آب بیرون آورده شد.
تمایل مردم برای شنا کردن در رودخانه دز با افزایش دمای هوا در دزفول بیشتر می شود که این امر گاه به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی و شنا کردن در نقاط ممنوعه باعث ایجاد حادثه و غرق شدن شناگران می شود.
7278/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي غرق شدن كشف جسد دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت

رسول معروفی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر تصادف در محور سد شهیدکاظمی روستای آلبلاغ، بلافاصله نیرو‌های امداد و نجات این سازمان به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه رانندگی مرگبار بر اثر برخورد شدید یک دستگاه کامیونت فوتون با پراید بود که راننده پراید در دم جان باخته و راننده کامیون نیز مصدوم شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان بیان کرد: جسد راننده پراید توسط آمبولانس آتش‌نشانی به سردخانه بیمارستان انتقال داده شد.

به گفته معروفی، علت حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و پلیس راه ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت