Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه اینتر در کنار سه باشگاه دیگر، توانست به توافق خود با یوفا پایبند بوده و منعی از سوی این سازمان نداشته باشد.

طرفداری- این روزها خبرهای بسیار خوبی برای باشگاه اینتر به گوش می رسد. نراتزوری دیگر مجبور نیست با محدودیت های فیرپلی مالی دست و پنجه نرم کند.

به گزارش وب‌سایت جانلوکا دی مارتزیو، پس از آنکه باشگاه اینتر در ماه می 2015، توافقی با یوفا به امضا رساند تا تمام شروط این سازمان را برای رعایت فیرپلی مالی رعایت کند، اکنون و چهار سال بعد، تمام حساب های مالی این باشگاه مورد بررسی قرار گرفت و اینتر در کنار بشیکتاش و آستانه، از زیر محدودیت های یوفا رهایی یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه یوفا بدین شرح است:

باشگاه اینتر رسما از زیر محدودیت های مالی که توسط یوفا اعمال شده بود، خارج شده است. دفتر تحقیقاتی سیستم کنترل مالی و سازمان نظارت بر توافقات میان باشگاه ها و یوفا، پرونده باشگاه ها را بررسی کرد که چهار باشگاه توانستند به اهدافی که ترسیم شده بود، دست یابند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکستگی خط لوله آب در خیابان میر / محدودیت‌های ترافیکی تا پایان بازسازی ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از شکستگی خط لوله آب در خیابان میر خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ شاهد شکستگی خط لوله آب شرب چدنی ۴۰۰ میلی‌متری در خیابان میر در عمق دو متری زمین بودیم.

وی افزود: تیم‌های فنی و حوادث آب و فاضلاب در حال تعمیر و تعویض مقطع آسیب‌دیده هستند و محدودیت‌های ترافیکی توسط پلیس در محل انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات بازسازی تا چند ساعت به طول می‌انجامد.

کد خبر 746374

دیگر خبرها

  • پایان سال‌ها انتظار؛ استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال
  • هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال ما می‌شود
  • وزیر ورزش: برای نگارش آیین نامه فیرپلی مالی به فدراسیون مجوز دادیم
  • ابلاغ وزارت ورزش به فدراسیون درباره فیرپلی مالی
  • وزیر ورزش: به فدراسیون فوتبال اختیار داده‌ایم که آیین‌نامه فیرپلی مالی را بنویسد/وزارت ورزش آمادگی دارد مدیریت استادیوم آزادی را به فدراسیون بدهد
  • کیومرث هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال کشور می شود
  • شکستگی خط لوله آب در خیابان میر / محدودیت‌های ترافیکی تا پایان بازسازی ادامه دارد
  • پولشویی آمریکایی-اسرائیلی در لیگ برتر انگلیس
  • تغییرات در مجموعه شهرداری اصفهان رو به پایان است/ لزوم توجه به دیپلماسی مالی