Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-16@08:46:47 GMT

بازتاب قهرمانی سرخ‌ها در سایت AFC

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۷۸۱۴

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به قهرمانی پرسپولیس برای سومین بار متوالی در لیگ برتر ایران اشاره کرد.به گزارش بلاغ، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد برای سومین بار متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران را به دست بیاورند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ که برای رسیدن به عنوان قهرمانی به یک تساوی در هفته پایانی نیاز داشتند، توانستند پارس جنوبی جم را با یک گل در بوشهر شکست دهند و عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالیکه این دیدار حساس با تساوی دنبال می‌شد، ماریو بودیمیر توانست گل ۳ امتیازی برای تیمش به ثمر برساند تا پرسپولیس برای دوازدهمین بار عنوان قهرمانی را در لیگ ایران به دست بیاورد.
به این ترتیب پرسپولیس حضور خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده قطعی کرد. البته پرسپولیس امسال در مرحله گروهی حذف زودهنگامی با این رقابت‌ها داشت و باید در آخرین دیدار خود که دیدار تشریفاتی است به مصاف السد برود.


بعد از پرسپولیس، تیم سپاهان به عنوان نایب قهرمانی در این فصل از رقابت‌ها بسنده کرد و استقلال در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت.


پرسپولیس روز دوشنبه باید در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در تهران پذیرای السد باشد که این دیدار بازی خداحافظی ژاوی از دنیای فوتبال نیز است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ پویا دامرز به مدال نقره رسید

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در وزن ۵۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان امروز پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ تائه مین کیم از کره جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. دادمرز در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفرمغلوب یو چول از کره شمالی شد و به نشان نقره رسید.

دیگر خبرها

  • استقلال یا پرسپولیس؛ کدام‌یک قهرمان می‌شود؟
  • کشتی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ناصر علیزاده طلایی شد
  • کشتی قهرمانی آسیا / ناصر علیزاده طلایی شد
  • شکست تلخ؛ دست امیر عبدی از مدال آسیایی کوتاه ماند
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ ایمان محمدی به نشان برنز رسید
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ پویا دامرز به مدال نقره رسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ محمدی به مدال برنز رسید
  • بلیط فروشی بازی استقلال و شمس‌آذر آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بازتاب گلزنی طارمی در سایت پرتغالی
  • گولسیانی: پرسپولیس بهتر از استقلال و شایسته قهرمانی است