Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:15:32 GMT

28 مسافر گرفتار شده در تله سیژ اصفهان نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۷۸۲۷

28 مسافر گرفتار شده در تله سیژ اصفهان نجات یافتند

اصفهان - ایرنا - مدیر روابط عمومی آتش نشانی اصفهان گفت: عصر امروز 28 مسافر در تله سیژ پارک ناژوان اصفهان گرفتار شدند که به آنها امدادرسانی شد.

فرهاد کاوه آهنگران شامگاه روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت 18 و 36 دقیقه امروز یک مورد امدادخواهی بدلیل از کار افتادن تله سیژ پارک ناژوان اصفهان به آتش نشانی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: واحدهای امداد و نجات ارتفاع ایستگاه های یک، 6 و 12 آتش نشانی اصفهان به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه بدلیل از کار افتادن تله سیژ 28 مسافر در صندلی های آن گرفتار شده و بالا مانده بودند، اضافه کرد: در مرحله نخست با توجه به شرایط نامساعد جوی و وزش باد به چهار نفر از آنها که اولویت دار بودند از جمله یک زن باردار امدادرسانی و به پایین منتقل شدند.
کاوه آهنگران با بیان اینکه نقص فنی باعث از کار افتادن تله سیژ شده بود، گفت: با کمک نیروهای آتش نشانی ، ایستگاه تله سیژ به کار افتاد و سایر مسافران به ایستگاه ها منتقل و پیاده شدند.
وی با بیان اینکه دلیل از کار افتادن تله سیژ باید بطور دقیق بررسی شود، تصریح کرد: امدادرسانی به این حادثه حدود 2 و نیم ساعت طول کشید.
تله سیژ پارک ناژوان در غرب کلانشهر اصفهان است.
3011/6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مسافر اصفهان تله سيژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طاهری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر» خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۵ بامداد چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر گرفتار شدن پنج نفر در حوالی دریاچه «هویر» به هلال احمر دماوند اعلام شد که بلافاصله نجات گران هلال احمر از نزدیک ترین پایگاه امداد و نجات در شهر کیلان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: گردشگران علی‌رغم انسداد جاده کوهستانی منتهی به دریاچه «هویر» و «تار» به علت شرایط نامساعد جوی اقدام به ورود به این محدوده کرده بودند که گرفتار شده و درخواست کمک خود را به جمعیت هلال احمر اعلام کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند گفت: پس از انجام هماهنگی و با تلاش دهیاری و شورای اسلامی و اهالی روستای «هویر» این مسیر کوهستانی برای دسترسی نجاتگران بازگشایی شد.

طاهری عنوان کرد: همزمان این گردشگران با راهنمایی عوامل جمعیت هلال احمر اقدام به پیمایش به موقعیت اعلام شده توسط هلال احمر کردند و به محل ایمن منتقل شدند.

وی در ادامه افزود: یک نفر که در این حادثه در اثر برودت هوا و شوک ناشی از حادثه دچار مصدومیت شده بود توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل شد.

طاهری در پایان گفت: از شهروندان و گردشگران درخواست می‌شود به هشدارهای هواشناسی و موانع ورود به محیط‌های تفریحی و گردشگری توجه کنند و در صورت بروز حادثه، با تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند. ‌جو و رحمتی بودند.

کد خبر 6087034

دیگر خبرها

  • نجات ۳۰۰ راس دام گرفتار در سیل
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد
  • لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم)
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • نجات دو کودک زرندی گرفتار در جوی آب
  • نجات جان دو کودک گرفتار درسیلاب ورودی دادگستری زرند
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه