Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوران پالوتا در رم رو پایان است؟

طرفداری- پس از کنار گذاشته شدن دنیله ده روسی از ترکیب رم برای فصل آینده، رابطه هواداران با مسئولان جالوروسی و مشخصا مالک این باشگاه، جیمز پالوتا به شدت خراب شده است.

روز گذشته فایل صوتی منتسب به دنیله ده روسی در فضای مجازی منتشر شد که در آن ده روسی در واتس آپ در گفتگویی با یکی از دوستانش توضیح می دهد حاضر است بدون دریافت دستمزدی ثابت و به ازای تعداد بازی هایش برای رم، قرارداد خود را تمدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ده روسی در این فایل می گوید حاضر است به خاطر رم دستمزد ثابتی دریافت نکند و با توجه به میزان آمادگی اش در طول فصل مثلا به ازای هر بازی 100 هزار یورو دریافت کند. او تایید کرد مسئولان باشگاه با این ایده اش موافق هستند اما پس از اینکه ماه ها هیچ یک از مقامات رسمی باشگاه برای تمدید قرارداد با ده روسی تماس نگرفتند، کاپیتان رم متوجه شده که زمان ترک پایتخت ایتالیا فرا رسیده است.

هواداران جالوروسی که از سیاست های باشگاه در بازار نقل و انتقالات ناراضی بودند، پس از این رفتار باشگاه با کاپیتان وفادارشان به شدت عصبانی شدند. طی روزهای اخیر بنرهایی اعتراض آمیز در سطح شهر رم دیده شد اما اعتراضات به خارج از ایتالیا هم کشیده شده است. در سیدنی، لندن، پاریس و بوستون نیز هواداران معترض با بنرهایی خواستار خروج پالوتا و بالدینی از رم شدند. در فضای مجازی نیز رمی ها فعال بودند؛ آنها با حمله به صفحه رسمی باشگاه رم در توئیتر و اینستاگرام، نارضایتی خود از اقدامات پالوتا را بیان کردند. صفحه فیس بوک و اینستاگرام باشگاه بوستون سلتیکس نیز در امان نبود. پالوتا یکی از سهامداران اصلی این باشگاه آمریکایی است. هواداران رم در صفحات رسمی بوستون سلتیکس نیز اعتراض خود نسبت به پالوتا را ابراز کردند.

اما به نقل از رمانیوز؛ امروز هزاران نفر از هواداران رم با در دست داشتن تصویری از ده روسی، مقابل دفتر باشگاه در پایتخت ایتالیا تجمع کردند. آنها ساعت ها با شعارهایی نارضایتی خود از وضعیت کنونی باشگاه را نشان دادند. هواداران جالوروسی به وضوح خواهان رفتن جیمز پالوتا و فروش باشگاه هستند. برخی از شعارها عبارتند بودند از:"اجنبی ها افتخارات و نمادهای باشگاه را پایین کشیدند"؛ "این مدیران شایسته کوچکترین احترام نیستند"؛ رم برای ما یک افسانه است و برای آنها یک تجارت"؛ "ما از شما دستمزد نمی گیریم پس ساکت نخواهیم ماند"؛ "رم متعلق به ماست، رمِ ما را آزاد کنید"؛ "ما از شما استادیوم نمی خواهیم، رم را بفروشید."

گفته می شود هواداران افراطی رم خداحافظی ده روسی را نمی توانند بپذیرند بنابراین در بازی با پارما مانع انجام این کار خواهند شد. هدف اصلی آنها، خداحافظی پالوتا از رم است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟

خبرگزاری فارس از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس گزارشی تهیه کرده است.

این خبرگزاری نوشت: امروز جمعی از اهالی روستای جمال احمد بندرعباس در اعتراض به حادثه در محدودۀ این روستا در مقابل فرمانداری شهر تجمع کردند.

فیلم‌های منتشرشده از این تجمع نشان می‌دهد معترضان پس از حضور در مقابل فرمانداری با مسئولان استان گفتگو کرده‌اند.

اما ماجرا چیست؟ عصر دیروز در جریان تعقیب‌وگریز پلیس و یک خودروی کوییک در بندرعباس، پلیس طبق قانون به‌کارگیری سلاح به‌سمت لاستیک خودرو شلیک کرده که یکی از تیر‌ها به یکی از سرنشینان خودرو برخورد کرده و باعث فوت او شده است.

فرماندهی انتظامی بندرعباس دربارۀ این ماجرا گفته: مأموران در ادامۀ طرح مقابله با قاچاق خودرو‌های شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودروی کوییک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند، اما سرنشینان این خودرو به اخطار پلیس بی‌توجهی کردند و با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به‌سمت اتوبان متواری شدند.

مأموران نیز با رعایت کامل قانون به‌کارگیری سلاح، با هدف متوقف‌کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت او شد.

بررسی‌های اولیه از فعالیت این خودرو در زمینۀ قاچاق سوخت خبر می‌دهد، اما نتیجۀ نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

tags # بندرعباس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • (ویدئو) تجمع هواداران فلسطین هنگام استقبال صدراعظم آلمان از ریشی سوناک
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • حماس: قصد خروج از قطر را نداریم
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • معترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردند
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی‌حجابی و بدپوششی
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی حجابی و بدپوششی