Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:08:48 GMT

کشف ۲ جسد بر بالین رودخانه دز

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۷۸۴۷

کشف ۲ جسد بر بالین رودخانه دز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحسین معظم فر، مدیرعامل سازمان آتش نشانی دزفول گفت: جنازه نوجوان ۱۳ ساله که ۵ روز پیش در رودخانه دز غرق شده بود در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز توسط تعدادی از شهروندان در حوالی بیشه عباس آباد مشاهده و توسط اکیپ غواصی آتش نشانی دزفول از رودخانه دز بیرون کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان در ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه گزارش غرق شدن مردی حدود ۳۰ ساله در حوالی پل قدیم اطلاع رسانی شد.

معظم فر تصریح کرد: ستاد فرماندهی عملیات به سرعت ۲ اکیپ از آتش نشانان ایستگاه‌های شماره ۳ و مرکزی آتش نشانی را به محل گزارش شده اعزام کرد و بلافاصله عملیات غواصی و جستجو در محدوده پل قدیم آغاز گردید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول اذعان داشت: پس از ۵۰ دقیقه تلاش جسد این مرد کشف و از آب بیرون آورده شد.

انتهای پیام/گ

غرق شدن یک نفر در رودخانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره عملکرد آتش نشانی قزوین در فروردین ماه سال جاری اظهار کرد: آتش نشانان قزوینی در فروردین سال جاری در ۲۶۸ عملیات حضور داشته‌اند.

وی افزود: تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، آتش نشانان را به ۲۶۸ عملیات مختلف امداد نجات و اطفا حریق رهسپار کرد که آتش نشانان با اقدام سریع و اعزام به موقع نسبت به رفع خطر و ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی قزوین با بیان اینکه از مجموع عملیات‌های انجام شده ؛۱۷۴ مورد مربوط به حوادث بوده که از این مقدار بیشترین آمار مربوط به حوادث آسانسور بوده افزود: خوشبختانه ۱۱۲ نفر در این عملیات‌ها نجات یافته‌اند.

ململی ادامه داد: همچنین آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۰ گانه این سازمان در ۹۴ عملیات اطفای حریق نیز طی ماه گذشته حضور داشته‌اند که بیشترین آمار با ۲۵ مورد متأسفانه مربوط به حریق منازل مسکونی بوده است.

سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین رعایت توصیه‌های ایمنی را در کاهش وقوع حوادث و حریق بسیار مؤثر دانست و افزود: قطع نمودن انشعابات اصلی برق و گاز در هنگام خروج طولانی مدت از منزل و داشتن یک کپسول خاموش کننده می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش خسارات مالی و حتی جانی برای شهروندان داشته باشد.

کد خبر 6087284

دیگر خبرها

  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی‌جان کودک غرق شده در رودخانه خرسان
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان