Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@12:48:28 GMT

کارگاه عملی هنرهای تجسمی در جیرفت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۷۹۵۱

کارگاه عملی هنرهای تجسمی در جیرفت برگزار شد

در سومین روز از دومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان، کارگاه  عملی هنرهای تجسمی در جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، کارگاه عملی هنرهای تجسمی (نقاشی)، با حضور هنرمندان شاخص این رشته هنری با موضوع قرآن و جلوه های قرآنی  برگزار شد.
این کارگاه عملی، از سری برنامه های دومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان، بود که در نگارخانه مؤسسه یادمان ولایت شهر جیرفت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است؛ دومین هفته قرآن و عترت جنوب کرمان که از (۲۵ اردیبهشت) آغاز و تا (۳۰ اردیبهشت) ادامه دارد، یکی از فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان قرآن نماز جمعه ماه مبارک رمضان حضرت خدیجه س مصلی قرآن کریم نمایشگاه قرآن خطبه های نماز جمعه کارگاه هنرهای تجسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان یادمان ولایت جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد

ئالا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت در سنندج اظهار کرد: مجوز فعالیت پنج مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فروردین امسال صادر شد.

وی بیان کرد: مؤسسه «حدیث» به مدیر مسؤولی پروین علی ویسی، مؤسسه «آیه النبوه» به مدیر مسؤولی نرگس هوشمند، مؤسسه «مکتب القرآن» به مدیر مسؤولی محمد شکری، مؤسسه «فرقان» به مدیر مسؤولی سرور امامی و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «نور ایمان» به مدیر مسؤولی فراست رحمانی صادر شد.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سنندج خاطرنشان کرد: آموزش قرآن، احکام، برگزاری محافل و همایش‌های قرآنی و تبلیغات قرآنی از برنامه‌های فعالیت قرآنی این مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت است.

شهسواری اضافه کرد: از ۱۹ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت متقاضی تعداد ۵ مؤسسه قرآنی سنندج پروانه فعالیت خود را از معاونت قرآن و عترت سازمان تبلیغات اسلامی کشور دریافت کرده‌اند.

کد خبر 6084708

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • انزوای مطلق رژیم صهیونیستی در المپیک هنرهای تجسمی جهان
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • برگزاری جشنواره نان و گندم در جیرفت