Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@18:48:43 GMT

بانک ها دست بجنبانند

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۷۹۷۱

سرپرست استانداری گلستان: بانک طبق روال خودشان و بی توجه به ارزیابی بنیاد مسکن، مجددا پرونده های ارسالی را ارزیابی می کنند که این موضوع روند بازسازی را با تاخیر جدی روبرو کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، غراوی در برنامه تیتر امشب با بیان این مطلب گفت: بانک ها برای ارزیابی  20 هزار تومان هم دریافت می کنند به هر حال اگر بانک ها دست نجنبانند و این مسیر اصلاح و کوتاه نشود بیم آن می رود که زمان بازسازی را از دست بدهیم و به زمستان بخوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سرپرست استانداری گلستان با ارائه آمار خانه های ارزیابی شده اعم از تخریبی و قابل تعمیر گفت: کار ارزیابی همه واحدهای خسارت دیده تمام شده و برای 10 هزار واحد هم تشکیل پرونده داده شده است.  او با اشاره به مساحت زمینهای کشاورزی و باغات آسیب دیده گفت: ریز آمار مربوط به آسیب بخش کشاورزی و پرداخت ها در سامانه سجام وارد و ثبت می شود تا همه چیز شفاف و روشن باشد.  در حال تکمیل...

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: گلستان ایلام سیل خسارت تیتر امشب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • اثربخشی و بازگشت سرمایه دوره‌های ترویجی بهر‎ه‌برداران بخش کشاورزی ارزیابی شد
  • ارزیابی اثربخشی دوره‌های ترویجی بر افزایش عملکرد تولیدات کشاورزی
  • قیمت نفت اندکی بالا رفت