Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، ایرج صفایی  مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه اظهار داشت: در سال ۹۷ بیش از ۱۷۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاونی روستایی استان در قالب خرید‌های تضمینی مباشرتی و توافقی خریداری شد.

وی گفت: این شبکه متشکل از ۲۸۰ شرکت تعاونی روستایی، زنان، تعاونی تولید، نظام صنفی و خبرگان بخش کشاورزی است که در سطح استان نسبت به ارائه خدمات به روستاییان و کشاورزان اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از ۱۴ کیلوگرم زعفران از مزارع تحت پوشش این دو شرکت برداشت و به بازار مصرف عرضه شده بیان  کرد: انتظار می‌رود با توجه به ترویج کشت این محصول در سال‌های آینده این مقدار افزایش چشمگیری یابد.

وی همچنین از توزیع بیش از ۲۰۰۰ تن آرد روستایی، ۱۷۷ میلیون لیتر مواد سوختی، ۲۸ هزار تن انواع نهاد‌های دامی کشاورزی و بیش از ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات کشاورزی و ادوات دنباله بند میان کشاورزان استان کرمانشاه خبر داد.

انتهای  پیام/ز

توزیع بیش از ۲۰۰۰ تن آرد روستایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰ مأموریت و انتقال ۲۰۰۰ بیمار توسط آمبولانس در ایام نوروز

رئیس اورژانس استان کرمانشاه گفت: از آغاز تعطیلات نوروز تاکنون بیش از ۳ هزار مأموریت اورژانسی در استان ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مسعود قلعه‌سفیدی امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۴ اسفندماه تا ساعت ۸ صبح ۷ فروردین ۱۴۰۳، ۳۱۴۴ مأموریت در اورژانس استان کرمانشاه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در این مأموریت‌ها ۲۳۴۶ نفر به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند، افزود: تعداد کل تماس‌های برقرار شده با اورژانس ۱۱۵ در این بازده زمانی ۱۶۶۲۸ تماس بوده است.

رئیس اورژانس و پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مجموع مأموریت‌ها ۶۰۰ مورد حوادث ترافیکی و ۲۵۴۴ مورد را غیر ترافیکی اعلام کرد و افزود: تعداد مصدومین ترافیکی ۶۰۰ و تعداد مصدومین غیر ترافیکی ۱۷۴۶ مورد بوده است.

کد خبر 739764

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • راهبرد وزارت جهاد کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • ۳۰۰۰ مأموریت و انتقال ۲۰۰۰ بیمار توسط آمبولانس در ایام نوروز
  • بازدید روزانه ۲۰۰۰ گردشگر از قوری قلعه روانسر
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • راهبرد وزارت کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • تعاونی‌ها زیر چتر حمایت بانک توسعه تعاون
  • تامین کود مورد نیاز کشاورزان برای کشت‌های بهاره