Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@08:03:43 GMT

تداوم کار جهادی بسیجیان قرچک در حمایت از سیل زدگان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۸۱۲۵

تداوم کار جهادی بسیجیان قرچک در حمایت از سیل زدگان

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرگرد شهیری فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک در نشست  خبری اعلام کرد: باهمکاری مرکز فنی حرفه ای شهرستان قرچک یک باب سوله به منظور تفکیک و بسته بندی البسه مردم سیل زده  که از شهرستان های استان تهران توسط بسیجیان جمع آوری می شود ، با استفاده از ظرفیت یک  گروه جهادی ۲۰نفره به صورت روزانه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهیری در ادامه افزود: در این اقدام جهادی برادران و خواهران بسیجی در دو شیفت مجزا نسبت به تفکیک لباس ها به صورت جنسیتی در چهار گروه مردانه ، زنانه، دخترانه و پسرانه اقدام می نمایند.

وی یادآورشد: تاکنون به همت بسیجیان شهرستان دو تریلی لباس نو و یک تریلی لباس در حد نو با تلاش بسیجیان اتوکشی و بسته بندی شده و به مناطق سیل‌زده به ویژه به مرکز توزیع پوشاک که در پلدختر راه اندازی شده است ارسال می گردد.

فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک خاطرنشان کرد: به همت بسیجیان یک تریلی لباس نو نیز بسته بندی شده و آماده ارسال به منطقه پلدختر است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام کرد: بر اساس نرخنامه مصوب این سازمان، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ غیر بسته بندی ۳۰ عددی در میادین میوه و تره بار ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان و هر شانه ۳۰ عددی بسته‌بندی شانه‌های خمیری شیرینگ شده با قیمت ۸۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است، هر شانه تخم مرغ ۲۴ عددی بسته بندی شانه‌های خمیری درب دار یا بسته بندی با دو شانه خمیری و شرینگ شده ۷۴ هزار و ۴۰۰ تومان، ۲۰ عددی ۶۲ هزار تومان، ۱۵ عددی ۴۶ هزار و ۵۰۰ تومان، ۹ عددی ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان و ۶ عددی ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسند.

کد خبر 6086387

دیگر خبرها

  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • تردیدها نسبت به تداوم حمایت نظامی آمریکا از اوکراین پس از انتخابات ۲۰۲۴