Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@01:17:29 GMT

هشدار انگلیس به اتباع دو تابعیتی + پاسخ بعیدی نژاد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۸۳۷۰

بریتانیا روز جمعه با صدور بیانیه‌ای از شهروندان ایرانی - بریتانیایی و همچنین ایرانیانی که برای موسسات بریتانیایی کار می‌کنند خواست تا به دلیل احتمال بازداشت خودسرانه به ایران سفر نکنند.در بیانیه‌ای که توسط جرمی هانت، وزیر خارجه بریتانیا، منتشر شده آمده است که شهروندان ایرانی - بریتانیایی، برخلاف دیگران با خطر فزاینده بازداشت و سوءرفتار در ایران روبه‌رو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر خارجه بریتانیا، خطر سوءرفتار حکومت ایران به شهروندان دو تابعیتی را "غیرقابل تحمل" توصیف کرده است.

در این بیانیه آمده است: "به رغم اینکه بریتانیا بار‌ها تلاش کرده تا فرصتی برای بهبود این مشکل ایجاد کند، اما رفتار رژیم ایران بدتر شده است. حالا که همه گزینه‌ها را آزمودیم، باید از همه دو تابعیتی‌های ایرانی-بریتانیایی بخواهیم تا به ایران سفر نکنند. "

حمید بعیدی‌نژاد، سفیر ایران در لندن، گفته است ایران پذیرای ایرانیان مقیم بریتانیا است.

او در توییتی، به زبان انگلیسی، نوشت: "همه روزه هزاران شهروند دوتابعیتی و ایرانیان شاغل در بریتانیا در امنیت به ایران سفر می‌کنند. به ایرانیان دوتابعیتی و شاغلان در بریتانیا، همگی به عنوان شهروند ایران مورد احترام هستند و از آن‌ها برای دیدار از کشور و خانواده‌شان استقبال می‌شود. "

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بعیدی نژاد جرمی هانت دوتابعیتی دوتابعیتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش آناتولی، فروش خانه به اتباع خارجی در ترکیه در ماه مارس سال جاری (اسفند/ فروردین) به نسبت دوره مشابه سال گذشته کاهش یافت، اما شهروندان روسیه و ایران همچنان در صدر خریداران هستند.

فروش خانه به اتباع خارجی در ماه مارس ۲۰۲۴ با ۴۷.۹ درصد کاهش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ۱۷۷۸ باب رسید.

براساس داده‌های سازمان آمار ترکیه (TÜİK)، سهم فروش مسکن به اتباع خارجی در کل میزان فروخته شده در ماه مارس ۱.۷ درصد ثبت شد.

بیشترین تعداد خانه‌های فروخته شده به اتباع خارجی با ۶۱۸ باب در استانبول ثبت شد. آنتالیا با ۶۱۸ باب خانه رتبه دوم را به خود اختصاص داد. مرسین نیز با ۱۵۱ باب خانه در رده سوم قرار گرفت.

میزان فروش مسکن به اتباع خارجی در ترکیه طی ژانویه - مارس با ۴۸ درصد نزول در مقایسه با دوره مشابه سال قبل به ۵۶۸۵ باب رسید.

طی ماه مارس به ترتیب اتباع روسیه، ایران، عراق و اوکراین بیشترین خرید مسکن را از ترکیه انجام دادند.

روس‌ها ۴۱۱ باب خانه، ایرانی‌ها ۱۸۲ باب خانه، اوکراینی‌ها ۱۲۹ باب خانه و عراقی‌ها نیز ۸۲ باب خانه خریدند.

منبع: عصرایران

دیگر خبرها

  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • (ویدئو) نطق جنجالی نماینده پارلمان بریتانیا در انتقاد از سیاست دوگانه انگلیس
  • واکنش احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • نشریه بریتانیایی: اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست
  • ثنای ایرانیان مقیم خارج
  • انتقاد شدید گاردین از دخالت‌های لندن در مناقشات بین‌المللی
  • جاسوسی با نشان «خادم نظام امپراتوری بریتانیا»