Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره میلان گفت یوونتوس در ایتالیا مانند کتابی است که همه به آن رجوع می کنند و اینتر در مسیر درستی قرار دارد اما میلان مشکل ذهنیتی و روانشناسی دارد.

طرفداری - فصل برای میلان پرفراز و نشیب بود. هدف آنها که کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است، حالا با حضور آتالانتا در رده چهارم بسیار سخت شده است. الساندرو کاستاکورتا در گفتگو با کالچو مرکاتو در پاسخ به اینکه ایراد این تیم میلان چیست، گفت:

مشکل تیم روانشناسی و ذهنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل برای میلان پر از فراز و نشیب بود. آنها تیمی بودند که خوب بازی می کردند. بعد به تیمی تبدیل شدند که دفاع خیلی خوبی داشت و بعد این تیم دیگر پیروز نمی شود. اول هیگواین در تیم بود که جواب نداد. بعد به نظر می رسید پیونتک تمام مشکلات را حل کرده اما حالا مهاجم لهستانی خودش یک مشکل است. در این سناریو مهم این است که ساختار داشته باشید. باید تجربه داشته باشید تا لحظات سخت را به خوبی طی کنید.

میلان تیمی است که چنین پیش زمینه ای ندارد. علاوه بر این، به طور واضح، بعضی ها به قوانین باشگاه احترام نمی گذارند. میلان باید دو یا سه بازیکن خود را برای فروش بگذارد زیرا شخصیت بازیکن به تکنیک و بُعد فنی او ارجحیت دارد. من میلان زمان خودم را با یوونتوس کنونی مقایسه می کنم. یووه بهترین بازیکنان را بر اساس ارزش های فنی انتخاب می کند اما همچنین به حرفه ای بودن آنها توجه دارد. این یکی از نقاط قوت یوونتوسِ کنونی است. 8-9 بازیکن این تیم قوانین باشگاه را اجرا می کنند. یووه در ایتالیا یک کتاب مرجع است و اینتر در مسیر خوبی قرار دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانم‌گل فوتبال زنان ایران طرفدار چه تیمی است؟!

یک هفته از اتمام لیگ شانزدهم زنان می‌گذرد و حالا بعد از اتمام این لیگ مهیج و زیبا، افسانه چترنور که به همراه زهرا قنبری موفق شد با ۱۹ گل زده، برای دومین فصل پیاپی عنوان خانم گلی این رقابت‌ها را به دست آورد.

او درباره اینکه طرفدار چه تیمی است و بازیکن مورد علاقه‌اش چه کسی است گفت: من طرفدار استقلال هستم و اگر این باشگاه در لیگ زنان تیم بدهد دلم می‌خواهد پیراهن آبی به تن کنم. بازیکن مورد علاقه‌م بین فوتبالیست‌های مرد هم مهدی قایدی است که برای او آرزوی موفقیت دارم.

منبع: خبر ورزشی

tags # فوتبال سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست
  • درویش: هیچ تیمی کار تمدید با بازیکنان را آغاز نکرده
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران طرفدار چه تیمی است؟!
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال