Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد پنجعلی کاپیتان اسبق تیم ملی ایران و پیشکسوت پرسپولیس طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ هجدهم بیان کرد: در درجه اول این پیروزی را به طرفدارهای پرسپولیس تبریک می‌گویم، چون واقعا حمایت کردند. کادر فنی و بازیکنان واقعا زحمت کشیدند و ما هم به طبع بسیار خوشحال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر فکر می‌کنم توقع زیادی نیست اگر از پرسپولیس قهرمانی آسیا را بخواهیم، این تیم دیگر سه دوره قهرمان شده است و فراتر از آسیا بازی می‌کند، انشاالله برای قهرمانی آسیا خواهیم رفت.

پنجعلی در خصوص رکوردهایی که در این دوره ثبت شده است، عنوان کرد: من معتقد هستم که علیرضا بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیا است، چون از هر لحاظ بخواهیم بگوییم، یک دروازه‌بان کامل است. سیدجلال حسینی تجربه بسیار زیادی دارد، امیدواریم با حضور در دوره‌ی بعدی این رقابت‌ها باز هم بتواند برای تیم مفید باشد و به پیشرفت تیم کمک کند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با خرید بازیکن در سال آینده اظهار داشت: در بازی آخر فشار زیادی روی تیم بود، علی علیپور هم تحت فشار قرار گرفت، ما بارها دیدیم که بازیکن جوانی است و سال گذشته آقای گل شده بود، فکر می‌کنم امسال یک مقدار از لحاظ روحی افت داشته است که بر روی مسائل دیگر هم تاثیرگذار بود. نظر کادر فنی مهم است و اگر نیاز به بازیکن جدید باشد، حتما اقدام خواهند کرد.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران در پایان گفت: وقتی یک تیم موفق است دلیل برای تعویض مربی ندارد، سال گذشته در بدترین شرایط به فینال باشگاه‌های آسیا رسیدیم و نایب قهرمان شدیم. مهم رسیدن به فینال بود که با اقتدار کادر فنی و حمایت مردم این اتفاق افتاد. صد در صد وقتی یک تیم با یک مربی موفقیت‌های پی در پی کسب کرده است، می‌تواند سال آینده هم همراه آن تیم باشد.

خبرنگار: پرفام ذاکرانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس فدراسیون فوتبال علیرضا بیرانوند سیدجلال حسینی خبرگزاری برنا برانکو محمد پنجعلی علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا پنجشنبه میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود که سومین غیبت متوالی علیرضا بیرانوند را در چارچوب دروازه‌اش تجربه می‌کند.

امیر رضا رفیعی گلر جوان سرخپوشان که در دو دیدار قبلی توانست با ثبت کلین شیت خیال هواداران خود را راحت کند حالا باید برای سومین بار در آبادان چنین کاری را تکرار کند تا به تیمش برای کسب بردی دیگر و احتمال بازگشت به صدر جدول کمک کند. او در نخستین حضورش در این فصل مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم نیز گل نخورد تا آماری شگفت انگیز از خود به جای بگذارد.

رفیعی دنبال هت‌تریک در کلین شیت است تا با توجه به نزدیک شدن پایان دوران نقاهت علیرضا بیرانوند بتواند خاطره‌ای خوش از خودش در ذهن طرفداران ایجاد کرده و دیگر کسی نگران غیبت‌های احتمالی دروازه‌بان تیم ملی در ادامه این رقابت‌ها نباشد.

رفیعی در حالی چهارمین تجربه خود را پشت سر خواهد گذاشت که در صورت حفاظت مجدد از دروازه تیمش می‌تواند رکوردی خیره کننده از خود ثبت کرده و با صد درصد کلین شیت در بازی‌هایی که حضور داشته جایگاه قابل قبولی را برای خود ایجاد کند.

کد خبر 6081423 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • علیرضا بیرانوند جدید اینجاست | عکس
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید
  • این شما و این علیرضا بیرانوند جدید؛ 16 ساله از خرم آباد + عکس
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • تماشایی‌ترین نجات دروازه در تاریخ فوتبال (فیلم)
  • حافظ کل قرآن مهمان ویژه تمرین سرخپوشان