Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال پرسپولیس در پایان لیگ هجدهم با برتری مقابل پارس جنوبی جم توانست برای سومین بار متوالی عنوان قهرمانی را به دست آورد و بالاتر از دیگر تیم‌های مدعی در صدر جدول قرار بگیرد.

بهنام ابوالقاسم‌پور مهاجم سابق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص این قهرمانی سرخپوشان اظهار داشت: پرسپولیس بازی سختی مقابل پارس جنوبی داشت و خوشبختانه توانست از این بازی سخت سه امتیاز را به دست آورد هرچند برای قهرمانی به یک امتیاز نیاز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارس جنوبی تیم خوبی است و مقابل سرخپوشان نیز بازی قابل قبولی را ارائه داد. این قهرمانی را به تیم پرسپولیس و همه هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم این تیم در جام حذفی نیز بتواند قهرمانی را کسب کند و آن قهرمانی نیز دلچسب خواهد بود.

مهاجم سابق سرخ‌پوشان در واکنش به صحبت برانکو که گفت است برای فصل بعد به بازیکن جدیدی نیاز ندارد گفت: صحبت‌های برانکو قابل احترام است ولی پرسپولیس برای فصل جدید به بازیکن احتیاج دارد، به خصوص در خط حمله که باید یک مهاجم شش دانگ کنار علیپور داشته باشد. علیپور بازیکن خوبی است ولی به خاطر تنها بودن در این فصل نتوانست نمایش خوب سال‌های قبل را از خود نشان دهد و اگر یک مهاجم خوب دیگر در کنار او باشد قطعا به روزهای اوجش برخواهد گشت.

وی در ادامه افزود: سرخپوشان علاوه بر خط حمله باید در دیگ پست‌ها نیز با آوردن بازیکن جدید خود را تقویت کنند. پرسپولیس فصل بعد نیز باید در سه جام شرکت کند و اگر بازیکن جدید در اختیار نگیرد با افت روبرو خواهد شد. مصدومیت‌هایی که امسال گریبانگیر بازیکنان پرسپولیس شد در مقاطعی دست برانکو را خالی کرد و اضافه شدن بازیکنان جدید می‌تواند گره‌گشا باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس سپاهان سرخپوشان خبرگزاری برنا برانکو ایوانکوویچ علی علیپور بهنام ابوالقاسم پور قهرمان لیگ برتر قهرمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۸۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال

به گزارش "وزش سه"، با قهرمانی سال گذشته پرسپولیس در جام حذفی که موفق شد در فینال استقلال را شکست دهد تعداد قهرمانی های این تیم در رقابت های فوق به هفت برسد.

پیش از آن استقلال با هفت عنوان قهرمانی در این رقابت ها پرافتخارترین تیم جام حذفی بود اما پرسپولیس با قهرمانی فصل قبل تعداد جام هایش در رقابت‌های حذفی را به 7 برساند و با عناوین قهرمانی رقیب دیرینه اش برابری کرد.

حالا و با حذف استقلال از رقابت های جام حذفی فصل جاری و باقی ماندن پرسپولیس در جدول این رقابت ها سرخ ها شانس این را خواهند داشت که به هشتمین عنوان قهرمانی خود در جام حذفی فکر کنند که در صورت رسیدن به این عنوان  ، همزمان با در اختیار داشتن عنوان پرافتخارترین تیم لیگ سراسری و لیگ برتر می توانند در این جام نیز بدون شریک عنوان پرافتخارترین را داشته باشند.

البته پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کار بسیار سختی برای عبور از  تیم آلومینیوم اراک دارد  و برای رسیدن به جام قهرمانی باید چهار حریف دشوار را از پیش رو بردارد.

از بین قهرمان های جام حذفی در سال های گذشته همچنان تیم‌های سپاهان ، ذوب آهن ، تراکتور،ملوان و فجرسپاسی در جدول این رقابتها باقی مانده‌اند که در مرحله یک هشتم نهایی یکی از بین تراکتور و ذوب آهن حذف خواهد شد.

بعد از پرسپولیس و استقلال که هفت بار قهرمان جام حذفی شده اند سپاهان با چهار عنوان قهرمانی در رده دوم پرافتخارترین تیم این رقابتها قرار دارد.

البته تعداد فینال‌هایی که استقلال در آنها حضور داشته به مراتب بیشتر از پرسپولیس است اما در رقابت های حذفی  مقام نایب قهرمانی وجود ندارد و برای مقایسه پرافتخارترین تیم ها تنها مقام قهرمانی و جام به حساب می آید.

دیگر خبرها

  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • روزهای تاریک یاران علیپور تمام شد