Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-03-28@17:31:10 GMT

آغاز پویش مردمی سهم من در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۸۷۳۶

پویش مردمی سهم من ، با هدف تامین ۲۰ هزار بسته غذایی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان بوشهر آغاز شد . به گزارش «جنوب نیوز»؛ رئیس اداره اکرام وایتام  کمیته امداد استان با اشاره به راه‌اندازی پویش مردمی برای تأمین مایحتاج ضروری و افطار اقشار نیازمند در ماه مبارک رمضان گفت: سهم من باهدف تأمین 20 هزار بسته غذایی 200 هزار تومانی برای مددجویان  زیرپوشش کمیته امداد استان بوشهر  اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمدمهدی ملاکی افزود : تعداد 6092  فرزند ایتام و محسنین تحت حمایت اداره اکرام میباشد که حداقل مبلغ 200 هزار تومان جهت تهیه بسته غذایی رمضان در نظر گرفته شده است.

ملاکی بیان داشت :از مومنین گرانقدر که قصد کمک در این کار خداپسندانه بصورت نقد و غیر نقد دارند می‌توانند با  اداره اکرام وایتام  کمیته امداد استان بوشهر به   شماره حساب بانک ملت اداره اکرام  4569653214 میتوانید به شماره کارت اکرام 6104337770096996
پرداخت با شناسه عام به شماره 15123739600
البته لازم به ذکر است حامیان نیکوکار که فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت دارند می بایست از شناسه فرزند خود استفاده نمایند.

رئیس اداره اکرام وایتام  کمیته امداد استان  افزود: این نهاد در نظر دارد در ماه مبارک رمضان اقدامات ارزشمندی را با مشارکت و همکاری نیکوکاران برای خدمت به جامعه هدف زیر پوشش و نیازمندان جامعه انجام دهد و از تمامی ظرفیت‌های موجود به‌ویژه مراکز نیکوکاری، سپاه و بسیج، اداره اوقاف و امور خیریه، کانون مساجد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شورای اسلامی شهر و روستا، شورای زکات روستاها و دهیاری‌ها، برای خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان استفاده کند.

ملاکی  با اشاره به برگزاری جشن رمضان در شهرستان‌ها بیان کرد: جشن رمضان با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب باهدف ترویج فرهنگ انفاق، احسان، نیکوکاری و خدمت‌رسانی به نیازمندان در تمامی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

ملاکی افزود :طرح‌های مختلف مشارکتی ازجمله طرح پویش 5 هزار حامی و ثبت‌نام از حامیان اکرام ایتام و محسنین، اطعام و افطار نیازمندان و مفتاح الجنه (بازدید مسئولان و خیران از منازل نیازمندان) نیز با مشارکت نیکوکاران در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

 

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیرکل کمیته امداد استان در این آیین از تدارک بیش از ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان استان تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
ناصر مرادی پویانی با بیان این که ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان در بین مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود، گفت: این تعداد غذای گرم در ۱۵۰ آشپزخانه تهیه و توزیع می‌شود.
 وی با اشاره به این که ۳۰ هزار سبد معیشتی نیز در بین مددجویان استان توزیع می‌شود، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده در تمام شهرستان‌ها، سفره‌های اطعام مهدوی با همکاری کمیته امداد، سپاه، بسیج و خیرین تدارک دیده شده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام نیز در این آیین از توزیع ۶۷ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان این استان در قالب اجرای طرح ضیافت اطعام مهدوی با عنوان پویش «خانه دوست کجاست» با مشارکت کمیته امداد امام خبر داد و گفت: این طرح در روز میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (ع) و شب‌های قدر اجرا می‌شود.
 سردار شاکرمی با بیان این که در این طرح، مجموعه آشپزخانه‌های خانگی، بسیج سازندگی و سپاه استان به طبخ غذای گرم اقدام می‌کنند، افزود: ۴۰۰ خانوار از ایتام و زنان سرپرست خانوار در ضیافت افطاری شب گذشته، مهمان این طرح در محل مجموعه رفاهی لاله بودند.
 وی تصریح کرد: انعقاد تفاهمنامه با کمیته امداد برای کمک به ساخت مسکن نیز یکی دیگر از افتخارات سپاه در خصوص خدمت به محرومان است.

دیگر خبرها

  • فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر
  • ضیافت افطاری ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی لنده
  • ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند
  • آغاز هفته اکرام ایتام 
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • توزیع ۱۰ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان در ۱۴ روز نخست ماه رمضان
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • توزیع ۳۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان لرستان
  • آغاز هفته اکرام در استان سمنان/ دفاتر ۱۱گانه آماده حضور خیران است
  • ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین در اردبیل هستند