Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-18@23:04:04 GMT

حمله مرگبار گله سگ‌ها به پسر ۱۴ ساله + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۹۸۷۴۱

حمله گله سگ‌ها به یک پسر ۱۴ ساله مرگ دردناکش را رقم زد.


به گزارش شریان نیوز،پسر ۱۴ ساله اهل ماساچوست آمریکا که مورد حمله گله‌ای سگ قرار گرفته بود جانش را از دست داد. این حادثه پنجشنبه شب و هنگامی رخ داد که" رایان هازل" به همراه مادربزرگش به ملک پدری خود در منطقه بریستول مراجعه کرد. او پس از وارد شدن به داخل ملک مورد حمله گله‌ سگی که متعلق به یکی از همسایگان بود قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش WCVB در لحظه وقوع حادثه ظاهرا " اسکات دونمور" صاحب ۴۹ ساله این سگ‌ها در محل حادثه حضور نداشت. این مرد به مدت ۱۵ سال به پرورش حرفه‌ای سگ مشغول بود.

رایان در شب حادثه به همراه مادربزرگش در ساعت ۶ بعد از ظهر به ویلای پدری اش مراجعه کرد. پس از آنکه مادربزرگ رایان به مدت ۴۵ دقیقه در داخل خودرو منتظر او ماند و خبری از او نشد وی احتمال داد که نوه اش دچار حادثه شده است. این زن بلافاصله با والدین رایان تماس گرفت و آن‌ها را در جریان تاخیر مشکوک نوه اش قرار داد. والدین رایان نیز با تلفن یکی از همسایگان تماس گرفتند و از آن‌ها خواستند تا مورد را بررسی کنند. بلافاصله یکی از همسایگان وارد ملک شد و رایان را در حالی که زخمی شده بود پیدا کرد. او بلافاصله در ساعت ۸ شب پلیس را در جریان این حادثه قرار داد.

بلافاصله پلیس و اورژانس پزشکی در محل حادثه حاضر شدند اما رایان که پس از حمله سگ‌ها دچار جراحات شدید شده بود در محل حادثه جانش را از دست داد. پلیس ۱۱ سگ را در حوالی محل حادثه پیدا کرد. چهار سگ از این هفت سگ، سگ‌های شپرد آلمانی و مالینویز بلژیکی بودند. همه این سگ‌ها توسط پرسنل مرکز کنترل حیوانات به قرنطینه منتقل شدند.

برچسب هاماساچوستآمریکا

منبع: شریان

کلیدواژه: ماساچوست آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: با اعلام حادثه غرق‌شدگی در استخر یک باغ به مرکز اورژانس اصفهان، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.


عباس عابدی افزود: در این حادثه که در خمینی‌شهر رخ داده بود، یک پسربچه چهارساله مصدوم و به بیمارستان ۹ دی منظریه منتقل شد.

او گفت: تصادف زنجیره‌ای خودرو‌های ۲۰۶، مینی‌بوس، آریزو، ال ۹۰ و سمند در محدوده پل تمدن ساعت ۲۲:۵۰ شب گذشته به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

عابدی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: ۱۰ نفر شامل ۹ مرد و یک زن در این حادثه مصدوم و هفت نفر از آنها به بیمارستان‌های امین و کاشانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • مرگ مرد ۷۰ ساله با سقوط در چاله آسانسور
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان