Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرگزی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در جهت صیانت از حقوق عامه و جلوگیری از آمار بالای تصادفات در خیابان بیمارستان امیرالمومنين (ع) زابل؛ اقدامات اجرایی برای ایجاد لاین کندرو آغاز شده و تا ۱۰ روز آینده به اتمام خواهد رسید.

سرگزی دادستان زابل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، بر ایمن سازی جاده‌ها تاکید کرد و گفت: جاده بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل فاقد ایمنی و علائم جاده‌ای است که در این رابطه تذکرات لازم در جهت رفع نواقص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با رایزنی‌هایی که انجام شد شهرداری اقدامات اجرایی را در جهت ایجاد یک لاین کندرو در مجاورت بلوار شهید نوری آغاز کرده است.

سرگزی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته در جهت صیانت از حقوق عامه و جلوگیری از آمار بالای تصادفات در خیابان بیمارستان؛ اقدامات اجرایی برای ایجاد لاین کندرو آغاز شده و انشالله تا ۱۰ روز آینده به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان زابل سرگزی حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۹۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: دبیرخانه شورای عالی اقدامات دستگاه‌های اجرایی مربوطه را در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا  رصد می‌ کند و همه ی دستگاه‌ها موظفند گزارش اقدامات را  برای جمع بندی به دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ارسال کنند.

محمد اسماعیل مطلق، گفت: وزارت بهداشت با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور طی مدت ۲ ماه اقدامات لازم را در راستای تولید مواد غذایی از مزرعه تا سفره ر تدوین خواهند کرد و در جلسه بعدی شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ارائه می کند.

 

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود
  • لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • مراسم معارفه استاندار مازندران آغاز شد
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی